Razem kosztowało mnie 18,5 tyś zł. Koszt zakupu plus inst. gazowa dobrej jakości plus rej i ubezpieczenie. Za wersję active sport i wyposażeniem za np. golfa V musiałbym zapłacić ok 22 tyś
Wrażenia
5,0
Silnik
Opel 1,6, VW 1,6 oraz citroeny i VW Group 1,9 tdi słabo wypadają jeśli c hodzi o osiągi i bezawaryjność. Pozatym kultura prac naprawę miło posłuchać stojąc na światłach jak pracują inne silniki a madzia ,,syczy''
5,0
Skrzynia biegów
Lepsza niż w Hondzie V i VI gen, bez porównania do fiata stilo, brav, forda focusa czy opla astry
5,0
Układ jezdny
najlepiej prowadzące się auto jakim kiedykolwiek jeździłem, a zrobilłem jakies 300 tyś km łącznie różnymi autami
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
mam 191 cm wzrostu i jedyne co mi przeszkadza to zbyt szeroki słupek konsli i brak miejsca na rozłożenie nóg jak to robiłęm w hondzie. Pozatym widoczność i miejsca dl 4 osób na 4 +
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
b.d
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok
4,0
Wyciszenie
O wiele lepiej niż w Hondzie Civic VIII gen, fiacie stilo, Toyocie Corolli czy oplu astrze, gorzej niż w fiacie bravo II gen, i autach wyższej klasy :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobne problemy z korozją, głównie tylne nadkola. Jeśli na czas zauważóne naprawić możńa samemu lub niewielkim kosztem. Warto zainwestować 1 tys zł i zrobić konserwację podwoza po zakupie!:)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy przebiegu 138 tyś, zatarł mi się kompresor od klimy po jeździe z prędkością sednia ok 175 km/h autostradą. Rok wcześniej wymieniana była hłodnicy klimy w niemczech i prawopodobnie nie wpuścili oleju do czynnika, bo przy serwisie w polsce mechanik mówił że było sucho jakby nic nie wpuszcali wczesniej oleju.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MZR 105KM 77kW
[l/100km]