Idealny dla każdego, kto potrzebuje samochodu, żeby spokojnie jeździć i na codzień po mieście i na dalekie trasy bez obaw o usterki czy \"rozkraczenie się\". Poza tym można wyróżnić się od stada VW, Opli, itp.
Wrażenia
4,0
Silnik
Brakuje mu nieco mocy, ale na codzień nie doskwiera to zbytnio. Odczuwalne jest np. przy obciążeniu 2 - 3 pasażerami, bagażem i klimą. Trzeba go wtedy naprawdę wysoko kręcić, ok. 5 tys. Nieco rażą wysokie obroty przy prękościach \"autostradowych\" (4-5 tys.) - robi się głośno w środku, ale to wina braku 6 biegu.
5,0
Skrzynia biegów
Brakuje 6, ale chodzi bardzo precyzyjnie, miły, krótki skok lewarka.
5,0
Układ jezdny
Świetnie trzyma się drogi, ale proponuje zainwestować w opony. Moja miała firmowe Yokohamy, dobre tylko na suchą, równą autostradę.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu. Może tylko przeszkadzać środkowa konsola, która ociera co nieco lewe kolano, ale jest to odczuwalne dopiero na dłuższej trasie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima mogłaby być bardziej wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zarzutu. Wygodnie i z przodu i z tyłu. Bagażnik w HTB wystarczający, o ile nie zamierzamy konkurować z cygańskim taborem w ilości wożonych rzeczy.
3,0
Wyciszenie
Mogłoby być ciszej, zwłaszcze w czasie jazdy szybciej niż 110 km/h.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali więcej niż obiecuje producent, ale 700 km na jednym baku jest wykonalne bez problemu. Serwis minimalnie droższy, niż u konkurencji, za to poziom obsługi bez zarzutu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobrze zainwestowane pieniądze, które odwdzięczą się przez lata.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po trzech latach wszystko działa jak w dniu zakupu.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MZR 105KM 77kW
[l/100km]