Inne
: Wszytsko - nie sądziłem że można się tak zachwycać autem miejskim. POLECAM MAZDĘ 2 (lub jaką kolwiek inna - byle by Mazdę)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: ---brak---
Karoseria
: ---brak---
Przeniesienie napędu
: ---brak---
5,0
Całokształt
Wyjątkowe auto, dla wyjątkowych ludzi. Polecam - naprawdę niezawodne, dynamiczne i śliczne autko dla każdego.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest super. Dynamika, elestyczność i moc. Jak to japończyk, lubi jazdę na wysokich obrotach. Trochę głośny, ale dzięki temu jest charakter sportowy.
5,0
Skrzynia biegów
Przełożenia wchodzą wyśmienicie. Leciutko, nic nie zgrzyta - super.
5,0
Układ jezdny
Auto dzięki twardemu zawieszeniu jest stabilne, nie ma mowy o jakiejkolwiek podsterowności. Wręcz klei się do jezdni. Gorzej jak ktoś będzie chciał poszaleć po lesie - nie polecam. Niski prześwit i twarde zawieszenie to uniemożliwia. Ale to przecież nie terenówka=P (Prześwit jest na tyle mały, że połamałem zderzak o krawężnik parkując przed sklepem =/
Komfort
5,0
Widoczność
Dzięki regulacji fotela w pionie (wysokość) nawet niskie osoby zobaczą przed sobą wszytsko. Ja mam 180cm i w najwyższym położeniu fotela mam jeszcze kawał odstępu od podsufitki. Z tyłu nie najgorzej, ale i tak częściej korzystam z lusterek bocznych.
5,0
Ergonomia
Plastiki spasowane wzorowo. Fotele wygodne, są dobrze wyprofilowane - 100km podróż bez przerw nie sprawia problemów (bóle, odrętwienia) na dłuższe trasy nie próbowałem. Regulacja kierownicy i siedziska w pionie to fajny bajer nawet w klasie B.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dmuchawa pracuje wzorowo, nie są głośne nawet na najwyższym \"biegu\". Ogrzewanie jest też ekstra, już po 2-3 km trasie leci gorące powietrze. Klima działa b.dobrze. jednak nie jest to automat, lecz manual, ale w lato przyjemnie się podróżuje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dla kierowcy i pasażerów jest co nie miara. Niektórzy mówią, że więcej niz w Octavi (jest długa, ale ze względu na ogromny bagażnik).
Cztery osoby mają zapewniony wysoki komfort jazdy.
5,0
Wyciszenie
Silnik dość cicho pracuje na obrotach do 3000obr/min, a później zaczyna się sportowe buczenie. Dla mnie to duży plus, dlatego lubię kręcić moją Mazdę do \"odcinki\" =P
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto przy jeździe ekonomicznej jest ... ekonomiczne, ale jak pokręcę je na obrotach, to zamienia się w smoka paliwowego. Ale mnie to nie przeszkadza, bo to ode mnie zależy ile spali. Nie śpieszy mi sie - jadę powoli/ekonomicznie. Chcę poszleć/kręcę na obrotach - pali dość dużo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość LUX, cena ... no też w sumie - za jakość trzeba płacić =D
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie tylko przednie żarówki wymieniałem. Koszt około 50zł. Bzdet - oby tak dalej =D
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko pompa wody, a przy okazji i rozrząd, który nie był jeszcze nawet w 50% zużyty, ale jak była okazja, to okazję trzeba wykorzystać.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V MZI 80KM 59kW
[l/100km]