jak na japończyka to jednak zbyt awaryjny samochód o kontrowersyjnej sylwetce(piszę o tzw. jajku),który fajnie się jeździ z otwartym dachem, relatywnie nie najdroższy w naprawach,utrzymaniu,ubezpieczeniach o super silniku jak na miasto o doskonałej widoczności, do którego się wygodnie wsiada-nie na podłogę.Przy większym zaangażowaniu i nieco większych nakładach producenta w materiały z którego wykonano zawieszenie, mógłby być to miejski super samochód. Powinien też nieco mniej palić
Wrażenia
4,0
Silnik
w mieście zdecydowanie większymi brykami zostają w tyle
4,0
Skrzynia biegów
krótkie-miejskie przełożenia,od 60 km/hmożna jechać na 5
4,0
Układ jezdny
precyzyjny
Komfort
4,0
Widoczność
duże lustra, przy prawidłowym ustawieniu znika problem martwego pola
3,0
Ergonomia
za krótkie siedziska dla wysokich kierowców
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko grzeje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na samochód z tego segmentu to rewelacja, szczególnie dla wysokich
1,0
Wyciszenie
mam wersję z otwieranym dachem, głośno jak cholera(oczywiście oceniam zamknięty dach)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mam zamontowany gaz-to ewenemet przy tym modelu- w mieście pali 8-9l latem,9-10l zimą,poza miastem latem przy szybkości 90-100 km/h 6,6-6,8l gazu
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żle jak na japończyka, co chwilę coś się psuje w zawieszeniu, może to jednak wynikać z faktu,że był bity w koło