silnik 1,3 16 V jest super ( co japończyk to japończyk)
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia pracuje dobrze(tylko wsteczny jak dla mnie wchodzi zbyt płytko)
5,0
Układ jezdny
prowadzi się super !
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra chociaż mankamentem w tej wersji są parujące szyby
5,0
Ergonomia
super
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nagrzewa się w samochodzie bardzo szybko i jest kilka możliwości wentylacji
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tą gamę samochodów to miejsca jest bardzo dużo
4,0
Wyciszenie
silnik 1,3 16V jest dosyć głośny na wysokich obrotach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy nagłych przyśpieszeniach trochę tego paliwa ciągnie
5,0
Stosunek jakość/cena
mimo tych przewodów gorąco polecam tą wersję bowiem można latami jeżdzić tym samochodem bez usterek
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w tej wersji mazdy jest jeden minus - występuje tutaj 5 przewodów metalowych które biegną pod podwoziem(3-paliwowe,2-hamulcowe)dokładnie pod kierowcą ,a które to przewody nie są niczym osłonięte co grozi w 12 letnich samochodach korozją(koszt samych tylko przewodów to wydatek około 1000 zł-mazda jest produkowana tylko w Japoni)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 16V 72KM 53kW
[l/100km]