w sumie nie ma sie do czego przyczepić. może tylko serwis w naszym kraju bardziej nadaje sie do naprawy polonezów i ład, a nie samochodów japońskich. ceny ze względu na lizusostwo w stosunku do uni europejskiej są podwyższane o wartość opłaty celnej, a szkoda, ze musimy jezdzić renaultami czy oplami nie chcąc płacić cła. nieuczciwa konkurencja unii europejskiej powoduje, ze dzis coraz trudniej o prawdziwy japoński samochód (w wiekszości toyoty czy nissany to auta europejskie).
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
dobrze zestopniowana, ale problemy ze wstecznym (nie zawsze łatwo wchodzi - zgłaszane w czasie gwarancji kwitowane było komentarzem: stara choroba mazdy)
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
trudno wyczuć krawędzie auta ze względu na okrągłości karoserii, ale to powszechne zjawisko w nowoczesnych autach. poza tym - rewelacja
5,0
Ergonomia
wszytsko - choć niewiele w tej wersji wyposażenia - na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
pod wpływem jazdy na nierównościach suwaki czasem same się przesuwają
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tą klasę aut komkurencja zostaje daleko w tyle
4,0
Wyciszenie
szum wiatru daje sie we znaki ze względu na duży współczynnik opru powietrza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w sumie trudno znaleźć tak mało awaryjne auto!
5,0
Stosunek jakość/cena
droższa niż pozostałe przy zakupie, róznica zwróciła się wielokrotnie (koszt eksploatacji, napraw i utrata wartości)