Auto ekstrawaganckie, nietuzinkowe, w przyszłości zapewne ponadczasowe, pozwala wyróżnić się z tłumu "klonów" niemieckich konkurentów nie ustępując im jakością oraz osiągami, przykuwa wzrok, brzmi nadzwyczajnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Brzmienie super, jak na moc spalanie niskie, przejechana trasa Wawa-Neapol-Wawa - bez najmniejszego problemu
5,0
Skrzynia biegów
Szybko zmienia biegi, bezproblemowa
5,0
Układ jezdny
W trybie sport i z utwardzonym zawieszeniem - trzyma się drogi jak gokart, super wrażenia z jazdy w serpentynach, na przełęczy STELVIO - niezapomniane wrażenia.
5,0
Karoseria
Arcydzieło, auto najpiękniejsze w klasie, nietuzinkowe, wyróżniające się z tłumu
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na gabaryty bardzo dobra, pomaga kamera cofania, opuszczające się lusterka przy cofaniu.
5,0
Ergonomia
Schowki są, wygląd deski rozdzielczej urzeka finezją, brak zbędnych tysięcy przycisków i ekranów dotykowych, wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima chłodzi pierwszorzędnie, grzanie również bardzo dobre
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni mnóstwo, można się ganiać, zarówno z przodu jak i z tyłu będzie komfortowo osobą do 2m wysokości :)
4,0
Wyciszenie
Przy wyższych prędkościach czasem słychać świst spod uszczelek - drzwi bezramkowe i to wina odkształconych uszczelek
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Segment F i tyle w temacie, tarcze na przód ok 3K - przy 410-430KM i robią robote
4,0
Stosunek jakość/cena
Brakuje paru nowoczesnych rozwiązań jak u konkurencji np. masaży foteli ale z drugiej strony to auto dla kierowcy i oddane "starej szkole motoryzacji" - jazda jest mega przyjemnością
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,5 tysiąca kilometrów i ani jednej kontrolki na desce - jestem rozczarowany! :) A na poważnie widać w aucie jakość miejscami przewyższającą niemieckie odpowiedniki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika S 3.0 V6 410KM 302kW
[l/100km]