Niesamowite auto, przepiękne nadwozie i ten silnik V8
Wrażenia
5,0
Silnik
Samochód kupiłem gdy usłyszałem ten silnik, wiedziałem że muszę go mieć .
5,0
Skrzynia biegów
Mimo tego że to zautomatyzowana skrzynia klasyczna, biegi zmienia szybko i przy dynamicznej jeździe dopiero przy ok. 7000 obrotów . Są również łopatki przy kierownicy i można się bawić biegami samemu .
5,0
Układ jezdny
Przyklejony do asfaltu nawet przy prędkościach ponad 200km/h
5,0
Karoseria
Dzieło sztuki na kołach choć jest kilka drobiazgów które bym inaczej wykonał w Grand Turismo ( klamki drzwi, lusterka wsteczne od AR166 ) , tylne lampy na tle poprzednika trochę wyglądają nudno .
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to w coupe, do tyłu trochę słabo .
4,0
Ergonomia
Uszyty na miarę ale przez włoskiego krawca który przyciski do otwierania bagażnika i klapki wlewu paliwa schował w …….. schowku przed pasażerem .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty jak do tej mocy to na akceptowalnym poziomie ( alternator - 500zł. , pasek klinowy - 80zł. )
5,0
Stosunek jakość/cena
Tańszy silnik Ferrari znajdziemy tylko w quatroporte ale to limuzyna .
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Włoskie auto więc są drobne usterki związane z elektryką ale w aucie które ma ponad dwadzieścia lat to norma .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na szczęście brak .
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 390KM 287kW
[l/100km]