Szukaj

Ocena kierowcy - Lincoln Navigator II

Krzysztof, 5 lat temu
Silnik 5.4 i V8 304KM 224kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 342 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Lincoln Navigator II 5.4 i V8 304KM 224kW 2002-2006 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik i jego dźwięk.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Jak do tej pory - nie ma.
5,0
Całokształt
Dokładnie to czego szukałem, czyli wielki krążownik z wielką V8-ką.
Wrażenia
5,0
Silnik
Piękny dźwięk silnika V8 (nawet bez przelotu świetnie brzmi), rasowy pomruk i jak na 3-tonowe auto, nawet idzie się nim w miarę sprawnie rozpędzić. Nie jest to oczywiście wyścigówka, ale też nie miała być z założenia.
4,0
Skrzynia biegów
Mam wersję z napędem na tylną oś i "tylko" 4-ro biegowym automatem i mam wrażenie, że do takiego silnika lepiej sprawują się nowsze (2005 - 2006) egzemplarze z 6-cio biegową skrzynią. Ale trudno, taki był mój wybór...
4,0
Układ jezdny
W moim egzemplarzu problemowe pneumatyczne zawieszenie zostało zastąpione dedykowanymi sprężynami i amortyzatorami, dzięki czemu auto pewnie lepiej trzyma się drogi, choć jak dla mnie, to trochę za sztywne jest teraz. W kwestii komfortu podróży, lepszym wyjściem byłaby porządna naprawa pneumatyki - wtedy auto rzeczywiście "płynie" po naszych "pięknych" drogach...
4,0
Karoseria
Kształt auta bez szału, nie jest wzorem aerodynamiki ale nie o to chodziło. W środku miało być sporo miejsca i rzeczywiście jest. Nawet na 3 rzędzie siedzeń wygodnie usiądą 2 dorosłe osoby (byle nie za wysokie - problemem mogą być przetłoczenia na kanały wentylacyjne w suficie).
Komfort
5,0
Widoczność
Po zamontowaniu kamery cofania, najprawdopodobniej lepiej już nie będzie ;-)
5,0
Ergonomia
Jak dla mnie super, choć mi osobiście ciężko było się przyzwyczaić do hamulca ręcznego - który jest trzecim pedałem zamiast tradycyjną europejską dźwignią.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Albo oryginalne części dobrej jakości - oczywiście nie należące do najtańszych, albo jakieś zamienniki z tektury, które wiadomo ile będą działać. W sporej części przypadków do kosztów części doliczyć trzeba koszty sprowadzenia - albo indywidualnego, albo firmy która się tym zajmuje.
4,0
Stosunek jakość/cena
Przy egzemplarzach ponad 10 lat, naprawdę trzeba się naszukać takiego w relatywnie porządnym stanie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dotąd z drobiazgów - to tylko żarówki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wszystkie większe bolączki auta (pneumatyczne zawieszenie, uszczelka pod głowicą i remont silnika) na całe szczęście zostały usunięte przez poprzedniego właściciela, także oby dla mnie już nic takiego nie zostało... ;-)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.4 i V8 304KM 224kW [l/100km]

Średnie zużycie
19,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
17,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
28,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
14,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Lincoln Navigator II