Nic dodać nic ująć. Alternatywa dla europejskiej klasy śreniej wyższej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonała jednostka o wysokiej kulturze pracy, z umiarkowanym apetytem na paliwo. Średnio miasto/trsa około 11l/100km
5,0
Skrzynia biegów
Świetna praca sześciobiegowej japońskiej skrzyni biegów daje dużo przyjemności z jazdy. Brakuje trybu pracy \"sport\" . Chociaż przy tej mocy silnika...?
4,0
Układ jezdny
Trzeba pamiętać ,żę samochód skonstruowany jest na rynek amerykański. Wygoda podróżowania ponadprzeciętna. Sportowa jazda nie jest domeną tego zawieszenia.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu bez zarzutu.Do tyłu słaba. Lusterko od strony kierowcy ma zdecydowanie za mały kąt widzenia(spore tzw. martwe pole).
5,0
Ergonomia
Przejechanie 1000km w ciągu dnia nie stnowi problemu dla kierowcy i pasażerów zarówno na przednich fotelach i na tylnej kanapie.Po całodziennej podróży nie odczuwa się jakiegoś strasznego zmęczenia. Wewnątrz auta przy prędkości ok 120km/h panuje absolutna cisza.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Może trochę za mało precyzyjna praca ogrzewania i klimatyzacji w trybie \"auto\".
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w opisie o ergonomi. Ilość miejsca dla posażerów tylnej jak w rządowej limuzynie.
5,0
Wyciszenie
Jak wyżej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tą wielkość samochodu i oferowany komfort podróży zupełnie przyzwoicie - średnio ok 11l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Na rynku amerykańskim model 2010 kosztuje ok 38tys dolarów. Czy można to porównać z ceną BMW 5 lub Audi A6?
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej pory nic się nie działo (55tys km)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 225KM 165kW
[l/100km]