Szukaj

Ocena kierowcy - Lincoln Aviator

Kiris11, 4 lata temu
Silnik 4.6 i V8 32V AWD 306KM 225kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Lincoln Aviator 4.6 i V8 32V AWD 306KM 225kW 2003-2006 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto użytkuję od ok 6 miesięcy. Generalnie auto jest rewelacyjne, ergonomiczne, komfortowe. Nie mam się do czego doczepić za wyjątkiem małego bagażnika. Elektryczne regulowane fotele przednie,wentylowane i grzane, pedała hamulca i gazu również elektryczne, lusterka. Regulowane fotele z drugim rzędzie, tak że można się położyć. DVD dla dzieci czy dorosłych. Przez ten czas użytkowania przejechałem nim jakieś 8 tys km, nigdy nie stanął na drodze i odmówił posłuszeństwa. Dostęp do misy przedniego czy tylnego mostu jest dość utrudniony w celu wymiany oleju. Natomiast łatwość jest przy wymianie oleju w skrzyni i silniku.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny i oszczędny jak na tę pojemność i moc.
5,0
Skrzynia biegów
Reaguje szybko na zmianę biegów, praktycznie niewyczuwalne kiedy je zmienia.
4,0
Układ jezdny
Dobrze tłumi nierówności na jezdni, Bardzo dobry promień skrętu w porównaniu do Audi q5.
4,0
Karoseria
Grube blachy, rama, mój egzemplarz ma zakonserwowaną ramę, brak rdzy na całym pojeździe.
Komfort
5,0
Widoczność
Z przodu i z boku bardzo dobra, do tyłu widoczność jak w dużym aucie, więc jest średnia choć czujniki parkowania robią to co do nich należy.
5,0
Ergonomia
Wszystkie potrzebne rzeczy są regulowane więc wszystko jest ergonomiczne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W każdym przedziale siedzeń, jest bardzo wygodnie, przedziałów jest trzy.
5,0
Wyciszenie
Wewnątrz auta jest bardzo cicho do prędkości ok 140 km/h. Później już robi się na tyle głośno że słychać szum opon i szum powietrza, które auto opływa, auto nie jest opływowe.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Można kupić dużo części zamiennych do tego auta, sporo pasuje z Forda explorera III generacji. Ceny nie są wygórowane. Np. komplet hamulcowy tarcze przednie tarcze tylne oraz klocki hamulcowe ceramiczne to koszt ok 1200 zł. Za trochę lepszy komplet w USA zapłacimy ok 200$ więc jakieś 800 zł ale transport to ok 300$.czyli jakieś 1200 zł
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie wypowiem się gdyż nic jeszcze nie naprawiałem.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie to brak poważnych usterek. Jak coś wystąpi to napiszę.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.6 i V8 32V AWD 306KM 225kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Lincoln Aviator