Zawieszenie
: bo o zaletach napędu hybrydowego wiedziałem wcześniej
5,0
Całokształt
Kupiony dla żony bardzo mnie zaskoczył, oczywiście pozytywnie. Prowadzie sie bardzo dobrze, zakrety to wręcz jego domena, komfort wysoki. Hybryda niezauważalnie działa, małe zużycie paliwa. Wycia silnika nie ma. Cena jak na dzisiejsze czasy niewygórowana. Zestaw multimedialny dość ubogi w kolorystyce jednak działa sprawnie i jest bardzo łatwy w obsłudze. Dużo systemów wspomagających kierowce dzialających dyskretnie. Apple car play przez bleutoota , łączenie automatyczne. Miejsca z tyłu niedużo. Bagażnik nieduży ale jednym ruchem można go powiekszyć o dolną część. Ogólnie jakość wysoka. Działanie hybrydy bezszelestne.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
Działa bardzo gładko, bezszelestnie. Układ hybrydowy działa bardzo dobrze -odczuwa sie obcowanie z zaawansowana technologią.
5,0
Układ jezdny
Najwieksze zaskoczenie. Po Lexusie spodziewałem sie zawieszenia : "amerykańskiego" ale jest inaczej, wręcz sportowo a to napęd tylko na przód
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Dla niskich osób [ 157 cm ]fotel jest nieco za nisko posadowiony- lub ma za małą regulację na wysokość
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest OK. Z tyłu mało miejsca.
5,0
Wyciszenie
Jest bardzo dobrze. To jest model 2023 po liftingu
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalnie 5 podczas wichury, deszczy ,niskiej temperatury na zimowych oponach-oczywiscie spokojna jazda. Przy szybkiej spalanie pokazywane przez komputer 6.5
5,0
Stosunek jakość/cena
Zamówiony kilka miesięcy temu -stała cena . teraz to okazja
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 250h 184KM 135kW
[l/100km]