Wygodny, cichy i relaksujący. Umiejętnie wykorzystywany jeździ prawie aksamitnie, ale potrafi też przyspieszyć kiedy potrzeba. Użytkowany głównie przez żonę. Większość czasu jeździ w trybie elektrycznym, który jest zaskakująco dobry (mam porównanie, bo na co dzień jeżdżę elektrykiem). Zasięg elektryczny coś ok. 50 km. Wyposażenie i wykończenie super (wersja Omotenashi). Mógłby mieć min. 10 l. większy bak i z 30-50 KM więcej w silniku benzynowym. Jeśli jeździsz normalnie, a na szybkich drogach zadowalasz się dobra dynamiką do ok. 160-170 jest to samochód który warto rozważyć, bo jak dla mnie jako hybryda plug-in, SUV jest w ścisłym topie dostępnych samochodów. Dłuższe trasy nie męczą. Jest bardzo komfortowy. Nie nadaje się do jazdy bardzo dynamicznej i przeskakiwania z pasa na pas. Moim zdaniem, w stosunku do wersji starszej, wszystko jest dużo lepsze, no może poza silnikiem benzynowym, bo zostały 4 cylindry. Trzeba było podać dane o czasie ładowania, nie znam, bo nie ja ładuję ale okazjonalnie i w dłuższych trasach użytkuję. Ciężko wpisywać o zużyciu paliwa, bo jest pytanie z baterią czy bez...
Wrażenia
4,0
Silnik
Elektryczny bardzo dobry. Benzynowy dobry - bo dla NX jest idealny. Mógłby mieć ok. 50 KM więcej i najlepiej dodatkowe 2 cylindry.
4,0
Skrzynia biegów
Mam porównanie, kilka toyot i starszy Lexus NX. Co kilka lat postęp jest ogromny. Można jeszcze ciut poprawić. Nie jest głośna ani wyjąca. Ktoś kto tak mówi, albo jeździł starszymi wersjami, albo porównuje do samochodów o innym przeznaczeniu i dla innego klienta.
5,0
Układ jezdny
W naszej wersji jest doskonały. Bardzo komfortowy ale dobrze się trzyma drogi i jak na taka masę prowadzi się znakomicie.
5,0
Karoseria
Nowy styl, dla nas super design.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobry - uwzględniając system rabatowy Lexusa.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 450h+ 309KM 227kW
[l/100km]