W porównaniu do V6 to zupełnie inny samochód. Nieszlachetna praca przy wchodzeniu na obroty. Mnie osobiście przypomina pracę małolitrażowego silnika montowanego w Cupra Formentor. Plus za niskie spalanie.
4,0
Skrzynia biegów
Dobra zmiana względem skrzyni bezstopniowej z poprzedniego modelu. Cały czas daleko za BMW i Mercedesem.
5,0
Układ jezdny
Dobrze reaguje na kierownicę, jest zwinniejszy od swojego poprzednika. Czuć, że jest lżejszy.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra widoczność, podobnie jak w poprzednim.
3,0
Ergonomia
W porównaniu z poprzednią edycją zrezygnowano z kilku użytecznych gadżetów - była wygodna przegródka na telefon komórkowy (taka kieszeń wyłożona gumą), już jej nie ma. Były uchylane boczki drzwi przednich, już nie ma. Było sporo szlachetnych materiałów, jest zamiast tego wątpliwej jakości plastik.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa cicho, szybko się nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wygodny i przestrzenny, choć wydaje się mniejszy w środku, niż poprzedni model.
4,0
Wyciszenie
Dobre wyciszenie, ale wyraźnie słychać silnik, który pracuje z niską kulturą.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie mam wiedzy.
3,0
Stosunek jakość/cena
To zdecydowanie za drogie auto względem niemieckich konkurentów, którzy prezentują wyższą jakość wykonania, lepsze silniki, bardziej zaawansowaną elektronikę i lepsze skrzynie biegów.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie mam wiedzy.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie mam wiedzy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 350h 250KM 184kW
[l/100km]