Inne
: cisza, jakość, bezawaryjność, wysoki poziom obsługi ASO
5,0
Całokształt
ideał jak na razie, trzeba zaakceptować wyższe niż hybrydzie spalanie ( ok. 2L) , ale za na start przy zakupie jest bardzo już duża oszczędność . Więc nie rozumiem malkontentów, że dużo pali, bo to duży, ciężki i mocny SUV w benzynie, więc cudów nie oczekujmy, że spali tyle co diesel, którego bym nie chciał w tym aucie :0). Niewątpliwe zalety w porównaniu do hybrydy to klasyczna skrzynia biegów i napęd 4WD Direct.
Wrażenia
5,0
Silnik
wystarczająco elastyczny , jest tez tryb sport (0-100km w niecałe 7.5s) jednak spalanie nie zachęca do szaleństw , ale wiadomo, masa i gabaryty robią swoje, fizyki nie oszukasz.
5,0
Skrzynia biegów
działa idealnie jak na 6 biegowy automat, na początku martwiłem się, że tylko 6 biegów, ale za to kultura pracy i szybkość skrzyni zdecydowanie na mega plus! To jest klasyczny hydrokinetyczny automat a nie e-CVT jak w hybrydzie.
5,0
Układ jezdny
jest bardzo dobrze jak na wielkiego SUVa, jego gabaryty i masę, do tego posiada napęd 4WD Direct z klasycznym wałem, a nie dołączany silnik elektryczny tylnej osi.
5,0
Karoseria
nie mam uwag, auto może się podobać, linia poprowadzona tak, że auto wydaje się mniejsze i zgrabniejsze niż jest w rzeczywistości, ładne nadwozie w stylu SUV Coupe
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra, jest też bardzo dobrej jakości panoramiczna kamera cofania
5,0
Ergonomia
wszystko jak trzeba, no czasami od razu razu nie zadziała podnoszenie klapy bagażnika ruchem nogi, bądź pewnie ja coś robię nie tak...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje , chłodzi, również fotele i kierownicę (grzana)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo przestronne wnętrze, z przodu , z tyłu, jedynie bagażnik trochę niski, ale są schowki pod podłogą bagażnika, więc jest. OK.
5,0
Wyciszenie
to jest luxus premium , ponieważ tak wyciszonym autem wcześniej nie jeździłem, ktoś kto pisze, że mu skrzynia wyje, to chyba pomylił markę bądź model, w hybrydzie z e-CVT może tak mieć, ale tu jest klasyczny automat, nie ma mowy o czymś takim!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mógłby trochę mniej palić, ale to w końcu to 2 tonowy SUV i nie diesel, więc jest jak najbardziej akceptowane
5,0
Stosunek jakość/cena
cena była bardzo dobra, jakość też, to samo niezawodność (statystyki)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika RX 300 238KM 175kW
[l/100km]