Po przesiadce z BMW trzeba było poświecić chwile na przyzwyczajenie się do obsługi multimediów. Komfort i jakość na plus, świetne wyciszenie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przyjemny dźwięk, moc wystarczająca, spalanie jak na 2 tony i napęd na 4 koła też w normie
4,0
Skrzynia biegów
Przy spokojnej jeździe rewelacja, niestety przy jeździe dynamicznej zmiany biegów trwają troszkę za długo. No i tradycyjny automat
5,0
Układ jezdny
Rewelacyjnie cichy na nierównych, wyboistych drogach
5,0
Karoseria
Wizualnie sprawia ze samochód wydaje się mniejszy.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko Ok, ale na szczególna uwagę zasługuje tylna wycieraczka, nieużywana pozostaje niewidoczna, schowana pod górnym spoilerem, a swoim zasięgiem obejmuje prawie cała tylna szybę.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, jedynie tempomat zamiast amerykańskiej dźwigni mógłby trafić na kierownice
Jeden z niewielu samochodów w którym przy wzroście prawie dwóch metrów nie muszę odsuwać fotela do końca. Przy optymalnym ustawieniu fotela kierowcy z tylu pozostaje nadal dużo miejsca. Szkoda, że tylko 2 mocowania isofix
5,0
Wyciszenie
Rewelacyjne
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ze wstępnej kalkulacji przeglądów do 100.000 km wyglada to dużo korzystniej niż u konkurencji, ale przy tym przebiegu nie mogę nic więcej powiedziec
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie znalazłem nawet jednego detalu średniej jakości, tu naprawdę Lexus bardzo się postarał
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika RX 300 238KM 175kW
[l/100km]