Na plus komfort jazdy, zawieszenie, dźwięk silnika, wygląd wnętrza, jakość wykończenia, niska awaryjność, a nawet jej brak.
Neutralnie: dynamika, szumy powietrza, prowadzenie na zakrętach (lepsze po zmianie kół na 18`).
Na minus spalanie (poniżej 11 trudno zejść), ząbkowanie opon, zwrotność i manewrowanie na parkingach, fotel kierowcy - dramat - po dłuższej jeździe potrzebny rehabilitant.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bez awaryjny, pracuje równiutko, w miarę cicho, chyba że go ciśniemy przy obciążonym samochodzie - wtedy słychać wysiłek.
5,0
Skrzynia biegów
Dobre reakcje na dodanie gazu, nawet ma coś w rodzaju hamowania silnikiem. Czasem szarpnie.
4,0
Układ jezdny
Na wyboje ok, na zakręty średni - to nie jest bmw.
Komfort
3,0
Widoczność
Z tyłu zasłaniają szerokie słupki, przód zresztą też.
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimny dzień najpierw nagrzewa jak w piecu, a po pół godzinie robi się zimno, więc trzeba klimatronik nastawiać na coraz wyższą temperaturę (nawet na 26 stopni!).
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Oprócz fotela, o czym wspominałem - ma za krótkie siedzisko, nie wygodne oparcie mimo wielu regulacji.
4,0
Wyciszenie
Oprócz wysokich obrotów przy komplecie pasażerów.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Benzynka kosztuje, ale na szczęście do serwisu jeździ się tylko na przeglądy. Przez 4 lata i 45 tys km, raptem raz wymieniłem w zawieszeniu łączniki stabilizatora. Pancerne auto.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 300 204KM 150kW
[l/100km]