Układ elektryczny
: Niesamowite wrażenie robi start spod świateł na samym "prądzie"
4,0
Całokształt
Ogólnie dobre auto, komfortowe, ciche, trochę za słabe, ale zależy kto czego oczekuje od hybrydy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik cichy przy niskich i średnich obrotach. Przy wysokich dzwięk przypomina suszarkę. Masakra...
Przyspieszenie zadowalające, ale liczyłem na wiecej. Prędkość maksymalna za mała (ograniczona elektronicznie do 180km/h. Licznikowe 195)
Silnik elektryczny zaskakuje pozytywnie. Do 55km/h sam potrafi poruszać auto. Nie słychać kiedy uruchamia się spalinowy. Wrażenie jakbym jechał Melexem :)
3,0
Skrzynia biegów
Bezstopniowa skrzynia. Powinna być ok, ale dlaczego przy wciśnięciu gazu do podłogi tyle myśli. Miałem nadzieję, że CVT plus hybryda zaowocuje natychmiastowym przyspieszeniem. Byłem w błędzie...
4,0
Układ jezdny
Nie mam czego się przyszepić. Dobrze się prowadzi, komfortowy. Trzyma się w zakrętach ok.
Komfort
3,0
Widoczność
Małe szyby. Gdyby nie kamera cofania to byłoby gorzej niż w Hiluxie.
4,0
Ergonomia
Wszytsko ok. oprócz systemu multimedialnego. W VW czy Skodzie jest intuicyjnie a tu... Może się przyzwyczaję.
Klapa bagażnika mogłaby się szybciej otwierać i zamykać.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podgrzewane siedzenia, dwustrefowa klimatyzacja. Wszystko działa super. Żałuję, że nie domówiłem podgrzewanej kierownicy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Więcej miejsca niż u konkurencji. Tyle samo co w teoretycznie większym RXie. Więcej niż w Hiluxie (pomijając bagażnik, który mógłby być większy)
5,0
Wyciszenie
Nic nie słychać. Nawet szumu opon. Rewelacja. ( No może gdyby nie ten odgłos suszarki na wysokich obrotach)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie pali ok 8l (110-130km/h) W mieście 6-7l
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak dla mnie ok.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak do tej pory brak i mam nadzieję, że tak zostanie. Przebieg to niecałe 2 tyś km.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 300h 197KM 145kW
[l/100km]