Silnik
: Silnik cichy i jedwabisty i komfortowe zawieszenie
5,0
Całokształt
Ma dopiero 2 tygodnie. Samochód w pełni spełnił wszystkie oczekiwania. Samochód docelowo dla kobiety. Jest świetny. Dobrze się prowadzi. Nie wszystko jest tabletem. Jeśli chcesz hybrydy i wiesz z czym się to je, to dobrze trafiłeś. Jeśli szukasz samochodu w długie trasy to nie to. Jeśli chcesz szybkiego i zwrotnego wozu to nie to. Jeśli chcesz samochód na krótsze trasy i do miasta to jest to ale musisz mieć świadomość, że multimedia i nowe rozwiązania elektroniki pokładowej nie są najnowsze. Wybieraliśmy świadomie, dlatego ograniczenia NX-a nie są dla nas wadami
Wrażenia
5,0
Silnik
Cicho i aksamitnie jeśli go nie odciskasz. Do miasta idealnie. Nie jest to jednak ścigacz ani cruiser.
5,0
Skrzynia biegów
Bez uwag, wszystko dobrze przy nieagresywnej jeździe. Wydaje mi się, że poprawili coś na przestrzeni ostatnich 2 lat.
5,0
Układ jezdny
Lepszy niż XC60, gorszy niż GLC, dla nas super
4,0
Karoseria
Już opatrzona ale wszystko jak trzeba.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra. Siedzisz dość wysoko, szyby spore jak i lusterka.
5,0
Ergonomia
SUPER. To że ma sporo przycisków daje szybki dostęp do wielu funkcji. Trochę staromodne ale to też wpłynęlo na wybór.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie zwróciłem uwagi ale mam wersję chyba bez ogrzewanej kierownicy choć na pewno można mieć z.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet z nawiązką.
5,0
Wyciszenie
Między innymi dlatego kupuje się lexusa hybrydę.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Około 7,7 - 8 litrów, co przy benzynie jest dobry wynikiem.
5,0
Stosunek jakość/cena
190 tys. za bogata wersję F -impresion to super wynik.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Musiałem wpasować panel deski, bo była źle zmontowana. Łatwo poszło, nóż nieostry i podważenie zaczepów, choć nie powinno być takich błędów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za krótko na usterki.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 300h 197KM 145kW
[l/100km]