Zawieszenie
: Aktywne zawieszanie, prowadzenie w stosunku do wersji przed liftingiem, adaptacyjne światła AHS
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: Przy bardzo dynamicznej jeździe klocki hamulcowe znikają bardzo szybko, hamulce śmierdzą
2,0
Całokształt
Auto z czerwca 2018, wersja Prestige, krzywo zamontowany wyświetlacz HUD, wyświetla pod kątem, w grudniu zaczęło skrzypieć zawieszenie z lewej strony przy przejeżdżaniu przez progi i na nierównościach, notorycznie blokujący się asystent parkowania, skrzynia biegów czasami sama nie wie jaki bieg ma wrzucić trzeba jej pomagać manetkami, bardzo mało intuicyjna, fatalna obsługa nawigacji i komend głosowych, rozpoznawanie znaków działa tylko w teorii np. 15t rozpoznaje jako ograniczenie 150 km/h, otwarcie klapy bagażnika ruchem nogi pod zderzakiem graniczy z cudem, istna loteria. W trybie ECO prawie nie jedzie w NORMAL trochę lepiej, w zasadzie trzeba jeździć w trybie SPORT lub SPORT+.
Wrażenia
3,0
Silnik
Dynamiczny tylko w trybach SPORT
2,0
Skrzynia biegów
Mało intuicyjna no i tylko 6 biegów
3,0
Układ jezdny
Skrzypi w zime, przy większych prędkościach tylko tryb SPORT+
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Opisane w komentarzu
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 300 238KM 175kW
[l/100km]