perfekt najlepsze v8 jakie znam .auto kupione od właściciela inwalidy z podwórka. 232000 km udokumentowane= 16 lat na fabrycznym rozrządzie . nie do uwierzenia . pasek rowkowy rozdzielił się na każdym rowku , rozrządu wyglądał nieżle pare włukien po bokach . spotkałem się z opinią że "bmw i merc płakały " gdy toyota puściła swoje v8 - myśle że coś w tym jest
5,0
Skrzynia biegów
bez zastrzeżeń
4,0
Układ jezdny
hamulce mogły by być lepsze
Komfort
5,0
Widoczność
za dobra musze go przyciemnić
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
fotel kierowcy nie opuszcza się do mojego poziomu :( . z tyłu na loda nie trzeba przestawiać foteli
5,0
Wyciszenie
lekki szum przy dużej prędkości .wpuścili levisona i trochę harczy na większym basie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
koszty utrzymania to wydatki na paliwo
5,0
Stosunek jakość/cena
20 tys za flagowy bezobsługowy statek .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
elektryczne sterowanie kierownicy nie działa to jedyna usterka jaką spotkałem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
warsztaty bez pracy :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.3 283KM 208kW
[l/100km]