Ocena kierowcy - Lexus LS III 430 UCF30 Facelifting
Marcin,
8 miesięcy temu
Silnik 4.3 i V8 32V 282KM 207kW
Rok produkcji 2005
Przebieg:
286 tys. km
Okres użytkowania:
3 lata
4,86
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
: cisza
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik daje to czego oczekuje się od limuzyny, nie jest zrywny (ale też nie zamula), nie warczy.
jest tak cichy, że na początku zdarza się że odpala się już działający silnik.
5,0
Skrzynia biegów
zmiany biegów są niewyczuwalne, skrzynia doskonale wie co chce od niej kierowca w danej chwili, szkoda jedynie że nie potrafi redukować od razu o 2 biegi, ale to nie te czasy.
5,0
Układ jezdny
70% amerykańskiego pontonu 30% japońskiej precyzji, koniecznie z pneumatyką
4,0
Karoseria
nudna z wyglądu, mercedesiarze mówią że ochydny wszyscy inni widzą w nim mercedesa.
Komfort
5,0
Widoczność
zadowalająca
4,0
Ergonomia
zadowalająca, ale, żę lubie się czepiać to dla osoby 186 cm trochę za nisko ustawione podłokietniki, mnie brakuje ok 2 cm do idealnego ustawienia kierowanicy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ideał (3 strefy + lodówka w presidencie)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5 metrów limuzyny czego tu oczekiwać
5,0
Wyciszenie
szum powietrza słychać dopiero przy prędkościach 160+ wcześniej klasa sama w sobie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po 100 tys przebiegu miałem 2x awarię klimatyzacji (1. zaraz po zakupie prawdopodobnie nie wyczyszczony układ po potrzedniej awarii i drugiu raz padła sprężarka bo miałem mało odczynnika (wyciek za pierwszym razem 1000 za drugim 1600)) wymieniałem piastę 580 zł i to tyle.. czy drogo sam oceń
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszystkie usterki są znane, padaja silniczki kierownicy i czasem sprężarka zawieszenia
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przez 100 tys km brak jakichkolwiek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.3 i V8 32V 282KM 207kW
[l/100km]