Przeniesienie napędu
: Wyszukałem na siłę. Tak naprawdę poza wyglądem i jakością materiałów nic w tym aucie nie robi pozytywnego wrażenia.
3,0
Całokształt
Ładne, ale niedopracowane auto. Choroby wieku dziecięcego spotęgowane wprowadzonymi regulacjami UE - auto piszczy, trąbi i stara się poprawić kierowcę w najmniej spodziewanych momentach. Nie nabierzcie się na promocyjne filmiki, że tym autem jeździ się luksusowo - za każdym razem wysiądziecie zmęczeni i wkurzeni.
Wrażenia
3,0
Silnik
Tylko do miasta - wtedy cicho i oszczędnie, względnie poprawna dynamika.
Na trasie wychodzą wszystkie wady 3 cylindrów.
4,0
Skrzynia biegów
Pracuje bez uwag do czasu jak nie wyjedzie na autostradę.
5,0
Układ jezdny
Czuły, nieźle wybiera nierówności, wygodna kierownica, ale nie da się jej ustawić tak wysoko, by żona 163 cm nie zawadzała nogami przy wsiadaniu i wysiadaniu. Dziwne.
5,0
Karoseria
Główny atut auta, choć ilość miejsca mimo wszystko zaskakuje na minus.
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Fatalny interfejs wyświetlacza - ale to można przeboleć, bo pewnie wraz z przeglądem przyjdzie nowy soft. Póki co pijany sen programisty.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Być może to brak wprawy ale po kilku miesiącach dalej nie potrafimy tak ustawić klimatyzacji żeby nie dawała lodem po kościach a jednocześnie żeby było przyjemnie chłodno.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mniej niż wygląda patrząc na auto z zewnątrz. Ale to wada wielu nowych modeli.
5,0
Wyciszenie
Ogólnie ok, gdyby nie dziesiątki alertów bez ładu i składu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dramat z asystentami jazdy. Wszystko pika, trąbi, hamuje i wyrywa kierownice nie wtedy kiedy trzeba. Będziemy to reklamować w salonie, bo to zagraża bezpieczeństwu jazdy. Absolutnie niedopracowane systemy odbierają całkowicie radość z jazdy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co bez poważnych usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 Hybrid 136KM 100kW
[l/100km]