Układ elektryczny
: Praca układu elektrycznego -pozytywnie
5,0
Całokształt
Przy super oszczędnej jeździe na tempomacie udało sie zejść do min 6,8 litra/100km, ale przyznaje sie jechałem tez kilkadziesiąt kilometrów 160km/h
Doskonały do driftowania na śniegu - niewiarygodnie stabilny w dryfcie
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik elektryczny jest bezkonkurencyjny. W mieście bez problemu przy naładowanych akumulatorach mozna zrobić 10km tylko na prądzie i to przy temperaturze około 0 stopnii
4,0
Skrzynia biegów
Lepsza niż w Leksusie NX. Ale mozna sie przyzwyczaić
4,0
Układ jezdny
Jest stabilny, ale przy większych prędkościach czuć masę i zbyt wąskie opony
Komfort
5,0
Widoczność
Cisza!
4,0
Ergonomia
Bardzo łatwy i przyjazny i logiczny. Mały zakres regulacji kierownicy dla wysokich kierowców - japońskie suto...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ale musi pracować silnik spalinowy w celu ogrzewania. Ogrzewane fotele sie jednak przydają zima
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Biorąc pod uwagę wymiary, jest ok
5,0
Wyciszenie
W trybie elektrycznym - perfekcja
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Myślałem zebranie lepiej Diesel sie jednak bardziej opłaca
4,0
Stosunek jakość/cena
Zobaczymy, póki co jakość perfekcyjna
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mały przebieg
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mały przebieg
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 300h 223KM 164kW
[l/100km]