Szukaj

Ocena kierowcy - Lexus IS III Sedan Facelifting

Piotr, 6 lat temu
Silnik 200t 245KM 180kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 40 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Lexus IS III Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW 2016-2020 - Oceń swoje auto
4,14
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
super auto klasy D premium za niewygórowaną cenę promocyjną około 140 tys elegance+sense + dopłata za lakier
Wrażenia
5,0
Silnik
wspaniale brzmiący na wysokich obrotach a zarazem bardzo cichy przy spokojnej jeździe, odnoszę wrażenie że skrzynia nie podąża za silnikiem ;) lexus powinien nad tym popracować
3,0
Skrzynia biegów
teoretycznie powinna być rewelacyjna: 8 przełożeń i praca automatyczna oraz manualna za pomocą łopatek, w praktyce za późno reaguje na kick-down nawet w trybie sport, w trybie eko odnosi się wrażenie jakby w ogóle nie chciała pracować być może jest to wynikiem pracy komputera który minimalizuje spalanie przy określonych obrotach silnika?....
5,0
Układ jezdny
rewelacyjny, przyjemnie twardy, pewne prowadzenie w zakrętach, bajka
5,0
Karoseria
sylwetka bezkonkurencyjna, jeśli chodzi o jakość karoserii - zobaczymy po kilku latach
Komfort
4,0
Widoczność
z uwagi na sylwetkę ograniczona powierzchnia przeszkleń, jest ok, elegance+sense ma czujniki parkowania przód/tył
3,0
Ergonomia
przód zdecydowanie dla kierowcy: ciasno i sportowo, z tyłu ok, jeśli chodzi o przełączniki to zdecydowanie jestem za systemem niemieckim: wszystkie opcje na cyfrowym "przycisku" funkcyjnym na kierownicy i operowanie rolkami na kierownicy, tutaj jest trochę za dużo przycisków manualnych, pokrętło sterujące ok, strefa środkowa mało funkcjonalna w por do niemców, miejsce na kubek w praktyce nieprzydatne, dojście do sterowania fotelem kierowcy słabe (b ciasno)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja wymaga dopracowania w warunkach chłodniejszych dni, albo za mocno grzeje albo za mocno chłodzi, w niemcach jest bardziej czuła
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mało przestrzeni z przodu, z tyłu ok - wynika to z charakteru auta które pretenduje do klasy sport premium D
5,0
Wyciszenie
bezkonkurencyjne
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wysokie spalanie, wysokie koszty przeglądów i ubezpieczenia, na plus bezawaryjność
5,0
Stosunek jakość/cena
uważam że bezkonkurencyjny gdy wybierasz auto około 250 km
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 200t 245KM 180kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Lexus IS III Sedan Facelifting