Szukaj

Ocena kierowcy - Lexus IS II Sedan

turmoll, 10 lat temu
Silnik 250 208KM 153kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 106 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Lexus IS II Sedan 250 208KM 153kW 2005-2012 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Uwielbiam jeździć swoim IS'em, choć auto troszkę mnie rozczarowuje swoimi osiągami, zwłaszcza jak na auto ze słowem sport w nazwie (Intelligent Sport). Auto raczej służy do dystyngowanego przemieszczania niż to sprawdzania się spod świateł. Spalanie zależy od stylu jazdy. Można zejść na trasie poniżej 7l/100km a po mieście do ok 10l/100km ale nie ma też problemu z 10l na trasie i 15l po mieście. Wszystko zależy do Ciebie. Samochód mimo segmentu D ma mało miejsca, zwłaszcza na tylnej kanapie. Bagażnik ma tylko 380 litrów i ograniczony dostęp (jak to w sedanach). Auto z zewnątrz wygląda świetnie, choć po liftingu z 2008 tylne reflektor przypominają te z Corolli - optymalny wygląd to rocznik 2008.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik ma najbardziej rozdwojoną jaźnie. Z jednej strony na papierze wygląda świetnie: 208km i 250Nm z drugie strony w zestawieniu z autem ważącym 1600kg odbija się to na osiągach. Jeśli szukasz sportowego auta to źle trafiłeś - kup IS-F albo sprowadź IS350 z USA. Z kolei, V6'ka na niskich obrotach jest cichutka i aksamitna zaś na wysokich obrotach brzmi przepięknie. Poezja dla uszu.
4,0
Skrzynia biegów
Automat 6-scio stopniowy, w jeździe ekonomicznej spisuje się bezbłędnie. W trybie automatycznym biegi zmieniane są płynnie bez żadnych szarpnięć. W trybie sport odczuwalne jest sekundowe opóźnienie - co moim zdaniem jest nie do przyjęcia w aucie o nazwie Inteligent Sport.
5,0
Układ jezdny
Świetny rozkład masy 52/48 przód/tył. Aut z minimalną tendencją do nadsterowności :) Sztywna karoseria, miękkie zawieszenie. Bajka.
Komfort
5,0
Widoczność
Auto wyposażone w czujniki parkowania z tyłu i przodu. Widoczność bez zarzutów.
5,0
Ergonomia
Obsługa komputera pokładowego, klimatyzacji radia etc. bez zarzutów. Pamięć ustawienia foteli i lusterek.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, podgrzewanie i wentylacja foteli. Bajka.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco miejsca z przodu. Z tyłu ciasno, bardzo ciasno. Auto dla max pary z dwójką dzieci. Z tyłu dorosłym jest ciasno.
5,0
Wyciszenie
Wzorzec w klasie, inne marki premium niech się uczą.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto niezawodne, nić się nie chce psuć. Serwis w ASO jest drogi. Przegląd ok 3k pln co 30k km, obsługa między-przeglądowa 1,5k pln co 15k km. Ale obsługi to inne salony niech się uczą od Lexusa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto luksusowe w konkurencyjnej cenie (w porównywalnym wyposażeniu) do niemieckiej trójcy (BMW, Mercedes, Audi)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak. Tylko materiały ekspolatacyjne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 250 208KM 153kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Lexus IS II Sedan