Bardzo dobry samochod dla oszczednych ludzi ktorzy musza duzo jezdzic a nie stac ich na nic lepszego. Mozna kupic w bardzo pieknym stanie juz za 800 funtow i naprawde warto doplacic te 300 funtow i zamiast smiecia za 500 kupic lexa serwisowanego z waznym MOT em od 1wszego ownera. Wtedy nie trzeba oprocz montazu lpg oczywiscie robic zupelnie NIC przez dlugi czas. Autko jakosciowo i dopracowaniem przebija jakiekolwiek audi a najbardziej warta uwagi jest pozniejsza bezproblemowa eksploatacja. Wiem ze w PL takie auta sa sporo drozsze ale Pl nie jest zadnym wyznacznikiem cen aut--rynek w Pl jest co najwyzej wyznacznikiem glupoty kupujacych. Bo stara toyote sie kupuje co najwyzej za rownowartosc 2 tyg srednioplatnej pracy a nie w jakichs kredytach. W UK kazdy o tym wie a w Pl stary zlom bywa wyznacznikiem \"prestyzu\" na wsi..Ale to nie wina samochodu!
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobry motor ladnie chodzi nie bierze oleum moglby byc mocniejszy ale albo szybko albo tanio..
4,0
Skrzynia biegów
Dobra skrzynia nie popsula sie 6biegow ok
4,0
Układ jezdny
Nie puka nic dobrze sie jezdzi
Komfort
3,0
Widoczność
1,0
Ergonomia
Niestety jak to w toyotach krzesla maja krotkie siedziska ,brak podparcia ud pod kolanami niewystarczajaca regulacja kata siedziska. Widac ze stolek projektowany pod typowego japonskiego karakana 1.50 m wzrostu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
poza fotelami ok
4,0
Wyciszenie
halasuje tyle ile potrzeba. ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Autko b. oszczedne w trasiepotrafi zmiescic sie 9 l. lpg w miescie jest gorzej. Na naprawach OSZCZEDZAMY i tak grube pieniadze.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobry woz dla oszczednych ludzi.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lux pomada jak na tak stare auto
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Lux pomada jak na tak stare auto
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 155KM 114kW
[l/100km]