Układ hamulcowy
: hamulce naprawde żyleta , nie żartuje.
4,0
Całokształt
ogólnie robi bardzo dobre wrażenie i daj mnóstwo przyjemności z jazdy (szczególnie powyżej 3tys obrotów)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest jak najbardziej o.k ,chociaz brakuje mu mocy z dolnych obrotów.
5,0
Skrzynia biegów
dość krótkie pierwsze przełożenia ale spisuje się naprawdę nieźle.
4,0
Układ jezdny
Biorac pod uwagę tylni napęd to bardzo ładnie trzyma się drogi nawet w ciasnych zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo szybko się rogrzewa,pakiet sport,podgrzewane fotele i przednia szyba się przydają.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie jest to limuzyna a samochód ze sportowym zacięciem. doskonale wyprofilowane fotele i wszystko pod ręką. W tylniej skóranej kanapie zanurzam się jak domowym fotelu.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niestety 6 cylindrów musi wypic ale warto
3,0
Stosunek jakość/cena
niestety za komfort się płaci ale uwazam że warto. lexusy mają to do siebie że drogo kosztują w porónaniu z innymi pospolitymi markami ale sa tego warte i wolniej traca na wartości.
Doskonałe auto dla ludzi ceniących wygode i dobre właściwości jezdne samochodu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dla mnie wymiana świec czy jednej cewki to zwykłe usterki eksploatacyjne. Auto wydaje mi się mało awaryjne,bardzo elastyczny silnik pozwala jechac trzecim biegiem juz od 20km/h co wychwala moja żona gdzy zbytnio zwolni bez redukcji biegów.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 155KM 114kW
[l/100km]