Zawsze mi się marzył ten samochód, więc go kupiłem. Jazda nim daje dużo przyjemności, jest dynamiczny, skrzynia pracuje gładko i każdy bieg wchodzi idealnie. Spalanie może trochę zniechęcać, bo wychodzi ok 14L/100km benzyny i 13L/100km gazu (przy normalnej jeździe, czyli kręcenie silnika do ok 5000RPM). IS200 jest naprawdę cichy w środku, podczas jazdy można swobodnie rozmawiać, bez przekrzykiwania silnika lub wydechu. Jest też kilka mankamentów takich jak: łamiące się kluczyki, rdzewiejące sprężynki w czujnikach położenia świateł, psująca się zmieniarka płyt w radiu czy rdza na karoserii (przeważanie czubek maski, progi, doły błotników, klapa tylna) lecz to są drobnostki, które można serwisować tanim kosztem lub naprawić to samodzielnie. Czy bym kupił ten samochód jeszcze raz? TAK! :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny + ten miły zastrzyk mocy przy ok 4200RPM
100km/h osiąga w ok 9 sekund
Po 3 latach jazdy, nadal nie mogę wyczuć auta przy cofaniu. Tylna szyba jest za mała.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód jest dość ciasny
5,0
Wyciszenie
Jest tak cichutko, że przy 140 można swobodnie rozmawiać, nawet szeptem, słychać tylko delikatne mruczenie wydechu ;)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czujniki poziomowania świateł często się psują, kluczyki często się łamią, zmieniarka w radiu często się uszkadza (u mnie pękły zębatki) dodatkowo kaseta z jack brzęczy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wyskoczył mi Check engine (dokładnie błąd P1346), jeździłem z tym błędem ok 2 lata, silnik pracował dość normalnie, tylko nie załączał się VVTI. Winą był przestawiony rozrząd o 1 ząbek. Po naprawie, wszystko wróciło do normy :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 155KM 114kW
[l/100km]