Silnik
: BARDZO MIŁY DLA USZU, RASOWY POMRUK RZĘDOWEJ SZÓSTKI...
SAMOCHÓD O B. DOBREJ TRAKCJI, ŁADNYM PRESTIŻOWYM NADWOZIU I WYSTARCZAJĄCYCH OSIĄGACH...
4,0
Całokształt
BARDZO CIEKWY NIETUZINKOWY, ELEGANCKI SAMOCHÓD DAJĄCY SPORO RADOŚCI Z JAZDY, PONADCZASOWY O DELIKATNYM SPORTOWYM DUCHU...
PRESTIŻOWY I NIEZAWODNY.
Wrażenia
4,0
Silnik
TROSZKĘ MAŁO MOCY Z DOŁU, KULTURA PRACY B. DOBRA, ELASTYKA POWYŻEJ 3 TYŚ.OBR. DO ZAAKCEPTOWANIA.
W TRASIE SAMA RADOŚĆ Z JAZDY...
4,0
Skrzynia biegów
BARDZO DOBRA, KRÓTA, PRECYZYJNA PRZY ROZGRZANYM OLEJU JESZCZE LEPSZA ...
ZBYT KRÓTKI 2-GI BIEG...
ALE MOŻNA SIĘ SZYBKO PRZYZWYCZAIĆ...
5,0
Układ jezdny
B.DOBRY, PRECYZYJNY W LECIE...
MOŻE PRZYKRO ZASKOCZYĆ ZIMĄ...
ALE TYLKO TEGO, KTO ZAPOMNI O
PRAWACH FIZYKI...
Komfort
4,0
Widoczność
BEZ ZARZUTU, JAK KTOŚ NIE CZUJE AUTA, TO NIECH POĆWICZY PARKOWANIE...
ALBO ZAMONTUJE SOBIE CZUJNIKI...
5,0
Ergonomia
JAK NA AUTO Z K-CA LAT 90-TYCH JEST OK.
WE WCZEŚNIEJSZYCH OPINIACH KTOŚ PISAŁ O GAŁCE GŁOSU W AUDIO Z PRAWEJ STR.
W NOWSZYCH MODELACH OD 2002 ROKU GAŁKA GŁOSU JEST JUŻ PO PRAWEJ STR.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
TROSZKĘ MAŁO WYDAJNE W TYLNEJ CZĘŚCI PRZY KPL. OSÓB W DESZCZ LUB ZIMĄ.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z PRZODU-OK
Z TYŁU DWIE OSOBY DO 180 CM TEŻ-OK...
5,0
Wyciszenie
OK, UWIELBIAM SŁUCHAĆ POMRUKU SILNIKA,SZCZEGÓLNIE POWYŻEJ 3 TYŚ. OBR.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TO JEST PIĘTA ACHILLESOWA TEGO AUTA,
MÓJ W MIEŚCIE PALI OD 11-13 L W ZALEŻNOŚCI OD MOJEGO HUMORU...
ALE Z DRUGIEJ STRONY 6 CYLINDRÓW TRZEBA JAKOŚ NAKARMIĆ...
GAZ, TO MOIM ZDANIEM DO TEJ MARKI PASUJE, JAK KWIATEK DO KOŻUCHA...
KOSZTY SERWISU PORÓWNYWALNE NP. Z AVENSISEM...
4,0
Stosunek jakość/cena
SUPER AUTO W CENIE NOWEJ PANDY Z KLIMĄ
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
OBY TAK DALEJ...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 155KM 114kW
[l/100km]