Przeniesienie napędu
: Napęd 4x4 i 317 kucyków - to auto przykleja się do drogi, jadąc z dużą prędkością na łuku nawet nie czujemy wychylenia gdzie inni wyfruneli by w pole. A zimą inni stoją Ty jedziesz.
5,0
Całokształt
Japończyk to Japończyk. Autko raczej nie dla szpanu. To co najważniejsze to poczucie komfortu i satysfakcji z motoru V6 i 317 kucyków oraz oczywiście 4x4. Co z tego że pali 12-15 litrów jak na serwis poza płynami i klockami nie wydam zeta więcej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Poezja.Przy wolnej jeździe prawie niesłyszalny imało paliwożerny 8 - 10 litrów na 100. Ale jak zapodamy Sport+ odzywa się podwójny diabeł i uśmiech na twarzy gwarantowany. Bezcenne doznanie aż chce się lać paliwo na stacji.
5,0
Skrzynia biegów
Ideał, bardzo szybko i płynnie współpracuje.
5,0
Układ jezdny
Stały napęd na 4 kółka, samochód przyklejony do drogi. Żadnych niespodzianek przy dużych prędkościach i zakrętach czy łukach. Jak GS to tylko z tym napędem AWD.
Komfort
5,0
Widoczność
ok, na wstecznym kamerka i czujniki.
4,0
Ergonomia
Moim zdaniem powinien być leciuchno niżej osadzony.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu. Podgrzewana kierownica i podgrzewane siedzenia. Latem klimatyzacja siedzeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Odpowiednio ja mam 195 cm a z tyłu jest jeszcze sporo miejsca.
5,0
Wyciszenie
Przecież to Lexus zawsze było cicho, ale jak depniemy i skrzynia przełoży bieg na niższy ten wspaniały ryk tylko pieści.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie licząc paliwa, przeglądy w cenie jak wszędzie komplet tarcz i klocków na wszystkie koła w ASO to 2500 zł. Pojawiły się już sportowe klocki EBC do kupienia poza ASO.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tym segmencie należy porównać Audi A6, BMW 5, Mercedes E350. Żadnego bym nie chciał.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak. I mam nadzieję, że jeszcze długo, długo nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyzej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 350 317KM 233kW
[l/100km]