Szukaj

Ocena kierowcy - Lexus GS III

Dawid, 1 miesiąc temu
Silnik 3.5 450h 345KM 254kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 219 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Lexus GS III 3.5 450h 345KM 254kW 2009-2011 - Oceń swoje auto
5,00
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Przyspieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Baterie - ogniwa w HV hybrydowe jak jedna padnie z 40 ogniw to trzeba wtedy wymienić to jedno ogniwo za 250 złotych albo całość regenerowaną zamontować za 3 tyś lub nową za około 10 - 25 tyś zł. Ale regeneracja za 3 tyś starcza na 1.5 roku spokoju później problem wraca.i 1 ogniwo kolejne pada... I wtedy pali jak smok 17-20 litrów Można kupić za 10 tysięcy baterie hybrydową to wtedy spokój na 5 - 8 lat
5,0
Całokształt
Piękna limuzyna Silnik oczywiście trochę wyję ale jest lepiej wyciszony niż w tych nowych ES300h to po prostu porażka. Jeszcze można zrobić przeróbkę wydechu i wtedy mamy piękny dźwięk V6, kiedyś na WNR Lexus IS250 V6 pokazał przelotowy wydech to tak pięknie słychać było V6, że szok.
Wrażenia
5,0
Silnik
Limiter trzeba zdjąć, Przyspieszenie jest zupełnie inne: 4.8-5.2 sekundy To co piszecie o 5.9 sekundy to jest w trybie oszczędnym Hybrid mode I Comfort mode aż pedał gazu reaguje z opóźnieniem ze względu na tryb oszczędny. Ale W trybie Sport mode I Power mode I VSC OFF (trzeba 5 sekund przytrzymać VSC) wtedy auto zachowuje się agresywniej. np robimy Power launch z świateł czyli hamulec i pedał gazu na wyższe obroty. Spalinowy 297KM + elektryki 198KM razem współpracują. W pełnym zakresie obrotów silnik elektryczny razem z spalinowym od 0 do 270 km/h jak pocisk przyspiesza, po przekroczeniu 270 wtedy odcina elektryczny aby uchronić Inverter I MG2 , Auto dzięki bezstopniowej skrzyni CVT nie ma przerw od 0-100 jedynie od 120 załącza się jeszcze kolejny 3 silnik i wtedy potrójnie ciągnie bez zachłyśnięcia od 120 do 270km/h po prostu płynie. Są silniki MG1 i MG2 i Spalinowy wszystko połączone z CVT na podwójnym łańcuchu który jest nie do zdarcia. Duży plus brak rozrusznika. Trzeba dbać o chłodzenie układu Hybrydowego i spalinowego Ja przez aplikację włączam chłodzenie baterii hybrydowej za tylnym fotelem sprawdzam temperature baterii .
5,0
Skrzynia biegów
CVT bezstopniowa duży komfort
5,0
Układ jezdny
Tryb Sport i Tryb Comfort
5,0
Karoseria
Po tylu latach Japończyk bez zarzutów
Komfort
5,0
Widoczność
Lusterka boczne elektryczne i środkowe wszystkie automatycznie przyciemniające się gdy oślepiają nas z tyłu. Szyberdach fajna sprawa. W pilocie można otworzyć wszystkie szyby i szyberdach gdy jest upalnie. Ale Kierownica jest troszeczkę za duża planuje wymienić kierownicę na Lexusa IS dla komfortu gdyż fotel nie do końca tzn dla mnie źle dopasowane chyba że dla niskiego Japończyka idealny względem kierownicy.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutów
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń bez zarzutów nawet dla osoby wzrostu 180cm. Wentylowane I ogrzewane fotele przednie tylko. Dodatkowo Dużym plusem można wyłączyć męczący dźwięk o braku zapiętych pasów W tych nowych autach 2024 jest gorzej gdyż nawet z tyłu damy np. ciężką torbę na fotel to będzie piszczeć za brak zapiętych pasów bezpieczeństwa. Fajna sprawa z roletą elektryczną tylną, ja dodatkowo zamówiłem i zamontowano boczne rolety na tylne drzwi szyb
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części eksploatacyjne dosyć tanie zamienniki . Tarcze , klocki , filtry, w przystępnej cenie ale płyny i oleje czy do CVT wybieramy dedykowane Ale natomiast Oryginalne części np. zawieszenie pneumatyczne jedna sztuka to 3 tysiące zł razy 4 to już wydatek duży . Można ewentualnie regeneracje amortyzatorów za 1000 zł za sztukę pneumatyczne. Gorzej jest w przypadku Lexusa LS to jedna sztuka amortyzatora og pneumatyczne to wydatek 4300zlotych . Ale to zrozumiałe auta z segmentu premium jak np. nasz GS z salonu wart wtedy był 304tysięcy złotych w 2010
5,0
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjny i luksusowy bez problemów przejedziemy z punktu A do B np. 6000km bez żadnych awarii w porównaniu z Audi czy BMW czy VW to niektóre stawały na trasie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie psuje się Dbajcie o auto to będzie służyć na bardzo długo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bateria hybrydowa te ogniwa na swoje lata już nie mają tych samych właściwości. W serwisie mają specjalne ładowarki do HV baterii

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.5 450h 345KM 254kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Lexus GS III