Szukaj

Ocena kierowcy - Lexus GS II

bardamu, 8 lat temu
Silnik 4.3 283KM 208kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 153 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Lexus GS II 4.3 283KM 208kW 2000-2004 - Oceń swoje auto
4,15
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Poezja, aż chce się dbac bardziej niż o żonę :-)
Wrażenia
5,0
Silnik
To samo, doskonały.
4,0
Skrzynia biegów
Przerzuca bezszelestnie, ale czasami przy delikatnym masowaniu pedału gazu nie wie czy 1 czy 2 bieg, miesza... drobiazg. Czasem delikatnie szarpnie, zwykle na zimnym silniku.
4,0
Układ jezdny
Po wymianie sworzni wahaczy i ustawieniu zbieżności jedzie jak po szynie, 200-220 km/h jednym palcem.
Komfort
3,0
Widoczność
chyba ok, lusterka dobrze, z tyłu nieźle, z przodu krótka szyba (lata 90-te) trzeba się wychylac żeby zobaczyc jakie światło w mieście, to jest słabe, czasem przez szyberdach lepiej widac sygnalizację świetlną niż przez szybę :-/
3,0
Ergonomia
Dośc ciasny, jak na tą klasę to słabo, na prawdę ciasno, małe kieszenie drzwi, na chusteczki...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze, ale nie wiem czemu, nagrzewnie nie działa ot tak, tylko trzeba czekac aż silnik osiągnie 90 st. wówczas leci ciepłe powietrze, może nagrzewnica do wymiany... Cały system ogrzewania/chłodzenia działa niezwykle subtelnie, czy nie reaguje natychmiast, lecz powoli doprowadza żądaną temperaturę, może tak ma byc? Jakby dostosowywał się do warunków na zewnątrz, bo w upale chłodzi doskonale, lecz gdy chcemy się schłodzic w średnio ciepło/zimny dzień to się ociąga.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tak jak pisałem, nieżle, ale gdyby chciec więcej to nie ma takiej opcji, dośc ciasno, jak potrzeba więcej przestrzeni. Za to bagażnik, wbrew pozorom ogromny, da się spakowac na 2 tygodnie wakacji, z krzesełkiem na ryby i wędkami włącznie.
5,0
Wyciszenie
doskonałe, choc, tu się czepiam, jak na zimnym silniku, w sumie też doskonałe, ale jak zamiesza przy ruszaniu to słychac delikatny jęk, również jak się przyspiesz na ciepłym silniku ale ni to delikatnie ni to agresywnie, tak pośrodku, to słychac delikatnie ciąg silnika
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Takie auto, jego utrzymanie musi kosztowac, po zakupie włożyłem w niego ok 10 tyś. zł., żeby był w bardzo dobrej formie, same opony 2 komplety lato/zima 3,5 tyś zł., rozrząd 1,5 tyś, dynamiczna wymiana oleju w skrzyni biegów 1100 zł, itd., olej, elementy zawieszenia, pierdoły 1000 zł, ale po tym auto jak nowe, a ma 14 lat!
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma auta, za te pieniądze, z taką mocą, z taką bezawaryjnoscią. Można kupic audi a6 4.2, te same osiągi, ale niezawodnosc na innym poziomie, problemy ze skrzynią, z zawieszeniem, zawsze coś, tu są konkretne czynności, które kosztują, ale jak się je wykona, auto jak nowe
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
właśnie brak, żadna żarówka, żadna pierdoła, wszystkie funkcje na pokładzie działają, auto ma 14 lat, a wszystko w nim działa, jakis obłęd... Od najmniejszej pierdoły jak ściemnianie lusterka wsteczengo po wszystkie elektroniczne udogodnienia w kabinie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zgasł raz na postoju jak brudny gaz przypadkowo zatankowałem na Łukoil

LPG - zużycie paliwa dla silnika 4.3 283KM 208kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Lexus GS II