Szukaj

Ocena kierowcy - Lexus GS II

rower331, 8 lat temu
Silnik 3.0 228KM 168kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 298 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Lexus GS II 3.0 228KM 168kW 1997-2004 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Mimo wszystko, najbardziej niezawodny i komfortowy samochód jaki miałem.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Czujniki abs, pompa hamulcowa, tarcze
Zawieszenie : wahacze, sworznie i inne
4,0
Całokształt
Generalnie jest to bardzo fajny samochód, a w szczególności na długich trasach. W miescie trzeba się nauczyć parkować ponieważ ciężko wyczuć gdzie jest koniec samochodu a nie jest on mały. Na komfort podróży składa się głównie: bardzo dobre nagłośnienie, dobre wyciszenie oraz spokojna głowa, że samochód dojedzie do celu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Długo kupowałem swój egzemplarz i widziałem sporo szrotów, ale silnik zawsze był w dobrym stanie. Poza drobnymi rzeczami typu uszczelka pod klawiaturą czy czyszczenie przepustnicy nic się nie dzieje z tym pancernym silnikiem. Ponadto silnik ten ma piękny dźwięk i doskonałą kulturę pracy.
5,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie mnie trochę za późno zmienia biego, ale tryb power to naprawia :). Biegi są zmieniane w sposób nie zauważalny, a o jakiejkolwiek usterce nie ma mowy.
4,0
Układ jezdny
To jest chyba najsłabszy punkt tego samochodu. Jest dość komfortowy, ale nie prowadzi się jak BMW i co jakiś czas trzeba coś naprawić. Hamulce bardzo skuteczne, ale tarcze potrafią się krzywić.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to w limuzynie tej wielkości. Na plus lusterka sferyczne- fotochromatyczne. Przydałaby się kamera cofania.
4,0
Ergonomia
Tutaj jak w każdym innym lexusie. Mi osobiście nie pasuje włącznik świateł przeciwmgielnych tylnych oraz włącznik świateł awaryjnych.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj lexus mocno ustępuje Sabbowi. Grzanie zimą ok, ale klimatyzacja w najwieksze upały u mnie nie wyrabiała. Ponadto utrzymywanie stałej temperatury nie polega na mieszaniu powietrza ciepłego i zimnego aby uzyskać żądaną temperaturę a na otwieraniu a to zimnego, a to ciepłego powietrza. Saab robił tutaj o wiele lepszą robotę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Woziłem wiele osób i nikt nie narzekał na brak miejsca. Problemem może być tylko bagażnik który może nie jest jakiś bardzo mały, ale trzeba się nauczyć go pakować, ze względu na jego kształt.
5,0
Wyciszenie
Z tego słynie lexus :) Moje pomiary to: 57 dB(A) - 60 km/h 64 dB(A) - 90 km/h 67 dB(A) - 130 km/h Przy wyższych prędkościach nie robiłem już pomiarów, ale da się rozmawiać przy 180 km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Najwięcej pieniążków pochłania utrzymanie zawieszenia na naszych drogach.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ceni się strasznie ten samochód, ale jakość jest na wysokim poziomie. Natomiast jest bardzo mała strata wartości.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wentylator kabiny gwizdał i trzeba go było wymienić. Antenę radia trzeba czasami przeczyścić bo inaczej się nie chowa. Czasami trzeba czyścić przepływomierz bo inaczej silnik chodzi nie równo. Zepsuł się czujnik ABS.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zepsuła się elektroniczna pompa hamulcowa.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.0 228KM 168kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Lexus GS II 3.0 228KM 168kW
Średni koszt przejechania 100 km
84,00 zł
17,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Lexus GS II