Szukaj

Ocena kierowcy - Lexus CT Hatchback 5d Facelifting 2017

ZPLexus, 3 lata temu
Silnik 200h 136KM 100kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Lexus CT Hatchback 5d Facelifting 2017 200h 136KM 100kW 2017-2021 - Oceń swoje auto
4,86
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny : Znakomicie domykają się okna. Tempomat adaptacyjny pozwala zmniejszyć zużycia paliwa i poprawia bezpieczeństwp. Światła LED adaptacyjne, automatyczne. Skuteczne.
Układ hamulcowy : Wydajny, skuteczny, mało się zużywa z racji układu hybrydowego.
5,0
Całokształt
Auto się nie zestarzało wizualnie, pomimo tego, że produkcja rozpoczęła się ponad 10 lat temu i nadal zwraca na siebie uwagę. Auto nie jest już dostępne ma rynkach UE. Zatem pytanie czy kupiłbym je ponownie, trochę mija się z celem. Mogę za to polecić kupno używanego. To nie jest pojazd dla spieszących się, żądnych jakichś przygód związanych z niesamowitymi osiągami. Hybrydą należy nauczyć się jeździć. Ot tak. Uczestników podróży otaczają komfortowe warunki. to materiały foteli, deska, drzwi, prawie cisza. Systemy radiowe działają bez zarzutu. Razi natomiast ręcznie ustawiany wspornik maski zamiast hydraulicznego (zagląda się tam tylko po, aby dolać płynu do spryskiwazcza) . Brak koła zapasowego nie będzie podobała się użytkownikom starszej daty. I mnie również.
Wrażenia
5,0
Silnik
To dwa silniki, elektryczny i spalinowy. Elektrycznego prawie nie słychać podczas jazdy, a spalinowy cicho szumi, ale do czasu. Nie tylko w trybie sport można poczuć moc 136 KM.
5,0
Skrzynia biegów
To automat. Jest on bardzo dobrze zestrojony. Jazda jest więc płynna.
5,0
Układ jezdny
Auto świetnie tłumi nierówności polskich dróg. Nie ma trzasków, hałasu.
5,0
Karoseria
Już wspomniałem, auto może się podobać, Lakier jest na wysokim poziomie, nie zaleca się myjek mechanicznych, aby go utrzymać w dobrym stanie.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie można mieć uwag. Widoczność do przodu, do tyłu jest taka, jak winna być.
5,0
Ergonomia
Dla czterech osób pewnie wygodnie. Jeżdżę góra w dwie osoby. Jest komfortowo. Bagażnik jest wystarczający, aby pomieścić bagaże, zakupy, przewieźć cokolwiek większego
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie działa bez zarzutu, prędko. Klimatyzacja równie sprawna. Nie śmierdzi jakimiś grzybami. Jest też system opróżniania kabiny z nieprzyjemnych woni. Działanie rewelacyjne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zarzutu. O ile kierowca i pasażer nie są ponad jakąś normę wzrostu lub wagi.
5,0
Wyciszenie
Duży plus za wyciszenie pojazdu. Przyjemnie się rusza, bezgłośnie, na tle innych, wyjących silników. Jazda przy 90-120 km/h nie jest męcząca, a gdy teren jest lekko pochyły w dół, uruchamia się silnik elektryczny i suniemy w dół bezgłośnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszt paliwa przez cały rok nie jest wygórowany. Serwisy natomiast kosztuję wedle zapewnień dealera 1500 zł w I, III, V, VII roku i ponad 2500 zł w II, IV, VI, VIII roku. To nie jest mało.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena jest znaczna w chwili kupna, niskie są koszty paliwa przy większych przebiegach,. Za to płaci się sporo za serwis.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie zdarzyło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Powtórzę, nic się nie zdarzyło.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 200h 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
4,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Lexus CT Hatchback 5d Facelifting 2017