„Prestiż” za 150000 zł, przegrywa z aurisem czy golfem pod względem rozsądku, ale nadrabia jakością i precyzją wykonania. Kompakt dla wybranych, nie żałuje, bo dla dwóch osób do miasta idealny. Trasy również przyjemne, niewiele brakuje do bycia wzorcowym kompaktem klasy premium.
Wrażenia
4,0
Silnik
Brak mocy, kultura pracy Ok, oszczędnie. Miasto przy spokojnej jeździe Ok, trasa również Ok. Niestety „Ok”jest odrobinę niewystarczające.
4,0
Skrzynia biegów
Cvt, specyficzna, ale da się lubić.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie sportowo twarde, może trochę przesadnie. Układ kierowniczy jak w limuzynie, trochę się to gryzie, ale po przyzwyczajeniu działa wyjątkowo sprawnie.
5,0
Karoseria
Biała perła, aksamitny połysk, wszystko wygląda drogo i trwale.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra, fenomenalne lusterka, tylna szyba jest i tyle...
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń. Wszystko jest tam gdzie powinno. Działa świetnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajna klima, podgrzewane fotele, filtry, wszystko działa bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu idealnie, tył do okazjonalnego użytku.
5,0
Wyciszenie
Jeden z najlepiej wyciszonych samochodów, porównanie do nowej klasy E mercedesa na korzyść lexusa.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nieadekwatne do klasy auta. Silnik z toyoty, łatwa dostępność części. Nie ma problemu z naprawami. Oszczędny w kwestii spalania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ten segment nie ma drugiego auta o takim wyposażeniu w tej cenie z takim pretiżem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 200h 136KM 100kW
[l/100km]