Duży moment obrotowy i dobra dynamika.Tylko wymiana oleju - 10 l. Praca tej R-6-tki jak w BMW.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze dobrane przełożenia,nie szarpie i bardzo miękko zmienia biegi.
5,0
Układ jezdny
Auto stabilne przy dużych prędkościach(nie pocisz się powyżej 200)nieoceniona w mieście opcja skrętnych tylnych kół.
Na hopkach nie musisz zwalniać :-) .
5,0
Karoseria
Brak uwag.
Komfort
4,0
Widoczność
Gruby słupek od strony kierowcy, można nie zauważyć pieszego na pasach.
4,0
Ergonomia
Kłopotliwe otwieranie ,,bezdotykowe" gdzie i tak musisz nacisnąć na przycisk w klamce.U mnie na szczęście jest jeszcze osobny panel klimatyzacji/nawiewu/wentylacji siedzeń z pokrętłami -
w późniejszych wersjach brak-to duży minus.
Duży minus za brak relingów dach.-musisz przykręcać bazę bagażnika na śruby.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę słaby i działający z opóźnieniem nawiew.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo przestronnie.Super bagażnik , tylko jak masz 1.7m to musisz wspiąć się do środka aby wyjąć część rzeczy, ale w wnęce pod podłogą schowasz 4 pary butów narciarskich .
5,0
Wyciszenie
Ogólnie ok. Powyżej 190 km/h robi się trochę głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis bardzo drogi, ale to już jest wiadome od początku.
5,0
Stosunek jakość/cena
Warty swojej ceny w dniu zakupu(przed podwyżką)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniona lapa przednia w związku z wadliwym działaniem kierunkowskazu(gwarancja)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać-nic;-)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 D350 350KM 257kW
[l/100km]