Zawieszenie
: Trudno wybrać, bo wszystko robi wrażenie kolosalne. Ale chyba najbardziej pancerne zawieszenie pneumatyczne, które z jazdy robi nauke szybowania a w terenie izoluje nawet od najwiekszych dziur
5,0
Całokształt
Jak powiedział Jeremy Clarkson - Simply the best... Jeździłem już prawie wszystkim w klasie wyższej i lux i Range jest absolutnie poza kategoriami. Jesli masz kasę, idź i kup. Nie bedziesz chciał jeździć niczym wiecej
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeden z nalepszych diesli na rynku
5,0
Skrzynia biegów
Nic dodać nic ująć - nowy model po lekkim lifciku (2009) rewelacyjna płynność
5,0
Układ jezdny
Po prostu Range Rover - w tej kategorii nie ma żadnego konkurenta
Komfort
5,0
Widoczność
Jak to w Land Roverach - dzielisz i rządzisz
5,0
Ergonomia
W zasadzie bez zarzutu - jestem wysoki i podłoga troche za wysoko - ale poza tym 5
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak w S-Klasse
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Autobus (luksusowy)
5,0
Wyciszenie
S-Klasse - chociaż jak sie przyciśnie to trochę słychać wiatr wokół słupków
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W zasadzie powinno być \'doskonale\' - ale oczywiście to sa prawie trzy tony w kształcie malo opływowej katedry...
4,0
Stosunek jakość/cena
Zakup troche boli chociaż dzisiaj przy całkiem liberalnym imporcie można kupić za 20-30% mniej niż u dilera (ale nadal z eurogwarancją). Samochód się nie zestarzeje ale na wartości straci po 3-4 latach na pewno.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ulepszono i tak już dopracowaną konstrukcję (moimy o rocznikach 2005 +, bo przedtem różnie bywało.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.6 TD V8 271KM 199kW
[l/100km]