Zawieszenie
: Pneumatyczne zawieszenie dostosowujace sie do kazdych warunkow wspolpracujace z systemami chamowania, wspomagania. Takze karoseria z aluminium.
5,0
Całokształt
Moja Drobna narzeczona swobodnie moze prowadzic ta ciezarowke.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest mocny i w miare wystarczajacy do tej masy auta, jednak po zamontowaniu chip box-a oraz podniesieniu momentu obrotowego elastycznosc silnika znacznie sie poprawila.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje bez zarzutu, slyszalem ze mozna ja dostowac do swoich potrzeb przez przeprogramowanie komputera.
5,0
Układ jezdny
Nic nie prowadzi sie tak wspaniale jak 2,5tony na pneumatycznym aktywnym zawieszeniu, ASR, oraz blokady kol. Wspanialy
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja szubko dostosowuje temperature wybrana przez kierowce, i pasazera osobno dla obojga z przosu oraz osobno dla tylnej czesci przedzialu pasazerskiego. Nawet napoj mozna sobie schlodzic w podlokietniku.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wiecej miejsca to tylko maja chyba amerykanskie ogromne niemontujace sie na nasze drogi wielkie ciezarowki uznane za picupy. Miekkie skorzane kanapy rozleniwiaja pasazerow, trzymajac odpowiednio w zakretach. Maja takze kilka fynkcji regulacji we wszystkich kierunkach, oraz chlodzenie i ogrzewanie.
4,0
Wyciszenie
Przy spokojnej jezdzie auto jest ciche, jednak przy gwltownym dodaniu gazy silnik wkreca sie na obroty i daje o sobie znac. Daje znac jednak w dobrym pomruku szescio cylindrowego diesla, ktory niezupelnie brzmi jak diesel.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak juz wczesniej wspomnialem , narzekac nie mozna na takie 2,5t monstrum, jednak po dodaniu chipa. Efekt jest niesamowity jak przy malym osobowym aucie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie nic.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.9 TD 24V 177KM 130kW
[l/100km]