ZA TE PIENIĄDZE - TRAGEDIA, DRZWI ZAMYKAJĄ SIĘ Z TAKIM TRZASKIEM JAK W STAREJ WOŁDZE, SŁABE WYCISZENIE DOSŁOWNIE HUK W CZASIE PRZYSPIESZANIA ( POPRAWIONO W MODELU PO LIFTINGI ) OGÓLNIE TRAKTOR NIE SAMOCHÓD, PODOBNO TEN NOWY JEST O NIEBO LEPSZY. SYSTEM AUDIO POMIMO WIELKIEJ ILOŚCI GŁOŚNIKÓW GRA TRAGICZNIE, MATOWO CAŁKOWITY BRAK BRZMIENIA JAK BYLEJAKIE STARE SONY. W AUTACH 4 X TAŃSZYCH BYWA ZNACZNIE LEPIEJ. AUDIO POCHODZI OD BMW A CI NIE MAJĄ SIĘ CZYM CHWALIĆ.
Wrażenia
3,0
Silnik
ZA MAŁO MOCY JAK NA PRAWIE 2.5 TONY, PO CHIPTUNINGU (210 kM ) ZNACZNIE LEPIEJ
5,0
Skrzynia biegów
SKRZYNIA ZF ZNANA Z BMW JEST BARDZO DOBRA, JEDNAK PRZED TUNINGIEM PRACOWAŁA NIECIEKAWIE " CIĄGNEŁA ZA WYSOKO NA OBROTACH " PO TUNINGU OK ( SKRZYNI NIE PRZEPRAGROMOWYWANO )
4,0
Układ jezdny
TWARDY ALE ZA TO STABILNY, DOBRZE SIE TRZYMA DROGI PRAWIE JAK BMW X5. PEWNIE DLATEGO ŻE AUTO JEST DZIEŁEM BMW
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
BARDZO DOBRA, LECZ PO MAŁEJ AWARII CZASAMI SIĘ GUBI - NIE UTRZYMUJE ZADANEJ TEMPERATURY JES ALBO ZA CIEPŁO ALBO ZA ZIMNO I TO PRZY TYCH SAMYCH USTAWIENIACH.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
BARDZO DOBRA, FOTELE BARDZO WYGODNE .
1,0
Wyciszenie
JAK NA AUTO TEJ KLASY I ZA TAK WIELKIE PIENIĄDZE - TRAGEDIA !!!! BARDZO WYRAŹNIE SŁYSZALNY ODGŁOS SILNIKA, Z TYŁU NADWOZIA SZCZEGÓLNIE PO PRAWEJ STRONIE SZUMY I ODGŁOSY KÓŁ !!! ( AUTO NIE JEST POWYPADKOWE )
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JAK NA TAK CIĘŻKIE AUTO I STAŁY NAPĘD NA WSZYSTKIE KOŁA SPALANIE BARDZO NIEWEIELKIE. PO TUNINGU OKOŁO 1 L MNIEJ
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
AWARIA OGRZEWANIA ( JAKAŚ KLAPKA SIĘ NIE DOMYKA ) Z TEGO POWODU KLIMATRONIC DZIAŁA NIEWŁAŚCIWIE
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
PADŁO WSPOMAGANIE, CZUJNIK POZIOMU ZAWIESZENIA, LUZY NA PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ, ZACZYNAJĄ SZWANKOWAĆ AMOTYZATORY
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.9 TD 24V 177KM 130kW
[l/100km]