Zawieszenie
: Wyprowadziliśmy się na wieś, auto nie boje się żadnej drogi i żadnego śniegu czy błota.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Padł alternator
5,0
Całokształt
To auto albo kochamy albo go nie znamy.
Mimo, że ma swoje wady to jest to genialna konstrukcja. Doceni go każdy kto przejedzie się tym autem więcej niż 100 km.
Komfort tego auta powala - o ile nadal będzie mnie stać, nie kupie już innego auta niż RR.
Wrażenia
4,0
Silnik
Konstrukcja BMW ma swoje wady. VANOS potrafi nawalić no i ta temperatura pracy 105*C to trochę dużo
4,0
Skrzynia biegów
Jest OK zmienia płynnie, 5 biegów w zupełności wystarcza
5,0
Układ jezdny
Geniusz w prostocie - zawieszenie pneumatyczne, dobry skręt właściwości jezdne dobrej terenówki w terenie i auta sportowego na autostradzie.
Komfort
5,0
Widoczność
Idealnie we wszystkie strony. Zestaw czujników robi swoje.
5,0
Ergonomia
Angielski klasyk - nie ma osoby która się za nim nie obejrzy. Stylizacja prawie niezmienna od 30 lat. Najbardziej rozpoznawalne auto na Świecie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
I zima i lato idealnie.
Podgrzewana przednia szyba + grzane siedzenia i kierownica robią super robotę zimą. Przy -25*C po 30s pełny relaks na kółkiem
Podgrzewane tyle siedzenia, to też miłe zaskoczenie dla pasażerów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W zupełność wystarcza - mała ilość schowków
4,0
Wyciszenie
Tu jest problem po wyżej 130 km robi się dość głośno - jest to wina V8 i oporów powietrza - auto ma gabaryt kiosku Ruchu
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest OK mam LPG - koszt przejechani 100 KM to średnio 32 zł
4,0
Stosunek jakość/cena
Jestem zadowolony
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie ma aut idealnych, większość to sprawy eksploatacyjne, może poza wiązką czujników parkowania tyłu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory jedno unieruchomienie, padł alternator
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.4 V8 286KM 210kW
[l/100km]