Karoseria
: Z wielkim bólem ,chociaż auto fajne to nie kupiłbym już...Niestety za drogie w utrzymaniu. W standardzie przy zakupie trzeba liczyć: 3000 złotych rozrząd, wymiana gum zawieszenia na polibusze około 500 zł, warto zwrócic uwagę na sprzęgło cena około 600 złotych, demontaż skrzyni biegów 450 złotych,wymiana tarcz komplet 500 złotych, wymiana 120 złotych(albo samemu:)), wymiana tylnego mostu ze szrotu( charakterystyczny dzwięk odskakującej sprężyny przy cofaniu)-jeśli walnięty to skolko z robotą 500 złotych, kabel do EAS 90 złotych, komplet czujników ( warto mieć na zapas) 400 złotych, sprawdzenie alternatora i regeneracja( bardzo ważne bo padają często) 150 złotych, napinacz szrot jakieś 100 złotych. Sumując s koszta na dzień dobry to 6310 zł w moim przypadku:( Dobrze , że te auta znam na wylot(samochód kupiłem okazyjnie za 9 tysięcy) bo koszta w serwisie by mnie zabiły...