Przeniesienie napędu
: Usterka zewnętrznego mechanizmu zmiany biegów
Silnik
: Pompa olejowa, pompa wodna, przewody chłodzenia oleju
Układ elektryczny
: immobilajzer, alarm rozładowujący akumulator, zawieszenie pneumatyczne
3,0
Całokształt
Myślę, że nigdy nie kupie już LR, chciaż bardzo mi się podobają.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik słaby nawet po tuningu, ciągnie dopiero powyżej 2000 obr./min.. Problemy z rozruchem w czasie mrozów.
4,0
Skrzynia biegów
Po remoncie mechanizmu zmiany biegów pracowała bez zarzutów.
3,0
Układ jezdny
Nie jest tak dobry jak teoretycznie być powinien. Duża bezwładność, kiwanie całego nadwozia przy zakrętach, głośna praca, awaryjność zawieszenia pneumatycznego.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest doskonała.
3,0
Ergonomia
Angielskie rozwiązania nie są idealne, co prawda po pewnuym czasie można się do nich przyzwyczaić.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest poprawnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni nie brakuje ani z przodu , ani z tyłu.
4,0
Wyciszenie
NIe jest najlepsze, ale jęsli uda się usunęć dziwne dziwięki skrzypięcych plastików, czy elementów zawieszenia to dźwięk silnika jest przyjemny dla ucha.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Awaryjny, drogie części, drodzy mechanicy, mnnóstwo drobnych i nie spodziwanych awarii.
3,0
Stosunek jakość/cena
Przyzwoita cena zakupu, cena utrzymania koszmarna.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 D 136KM 100kW
[l/100km]