Układ hamulcowy
: Hamulce ma świetne i ręczny na wale napędowym co pozwala trzymac RR wszystkimi kołami
3,0
Całokształt
Kupując go miałem dużo wieksze oczekiwania niż co pokazała rzeczywistość.
Wrażenia
2,0
Silnik
Bardzo słabo się zbiera, silnik jest w doskonałej kondycji a mimo to ten samochód wlecze sie po drodze. Frontera long którą takze posiadam 2.3TDI jeżdzi jak pszczółka podłóg niego, a uważałem że jest mółowata zanim nie kupiłem RR.
1,0
Skrzynia biegów
Mimo że nie ma jeszcze dużego przebigu,co jest udukomentowane i widać po aucie, dwójka zgrzyta a czwórke trafia się co raz to w innej pozycji po sporym wysiłku.Krótkie biegi i słaby motor zmuszają do czestego wachlowania gałką.
3,0
Układ jezdny
Kupiłem auto z luzami w zawieszeniu,nie były wielkie ale RR wpadał w mocne wibracjie przy 80KM/h.
Komfort
4,0
Widoczność
Tylko przy cofaniu po łuku cieżko ocenić w lusterku odległoś od przeszkody, po zatym super.
4,0
Ergonomia
Da się przyzwyczaić do przycisków, a trochę tego jest.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Piąta rano, mróz, jeden włączik i obie szyby po trzech minutach czyste.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na korcie tenisowym
3,0
Wyciszenie
Każdy z moich znajomych wsiadając do niego, mówi że spodziewał się mniejszej ilości decybeli.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
RR waży nie wiele więcej od frontery, jest słabszy w osiągach, ma większy silnik który średnio pali mi 12l a opel 7.5l. Rachunek prosty.
3,0
Stosunek jakość/cena
Zapłaciłem 4x więcej niż za opla, chyba tylko za pneumatykę, tak mi się spodobała. Nie rozómiem dlaczego tak się cenią, może za powłokę aluminiową, która w moim przypadku była do malowania, bo org.lakier złuszczył się w paru miejscach od słońca
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trochę komputer warjuje od pneumatyki.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie tylko zawieszenie się posypało.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 D 136KM 100kW
[l/100km]