Gdyby nie koszty eksploatacji samochodu, dalbym mu bez wachania 5 gwiazdek, bo auto jest wyśmienite, i nigdy nie jezdzilem lepszym. Trzeba miec tylko gruby portfel i duzo wytrwalosci...
Wrażenia
4,0
Silnik
bardzo dobry silnik, aczkolwiek trzeba uwazac, zeby go nie przegrzac. NIestety pali swoje, ale coz, nie ma rozy bez kolcow...:-)
5,0
Skrzynia biegów
wyśmienita, nawet nie czuć kiedy zmienia biegi !
3,0
Układ jezdny
niestety w kość daje pneumatyczne zawieszenie- jeśli nowe, to świetnie, ale nasze polskie drogi + sol w zimie + niska temperatura robi swoje. Gdyby nie koszt naprawy, dalbym 5
Komfort
5,0
Widoczność
nie znam lepszego auta pod tym wzgledem, pelna rewelacja, siedzi sie jak krolowa angielska, po prostu super !
4,0
Ergonomia
zadnych uwag krytycznych...
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez rewelacji, padl mi komputer sterujacy od nie wymienialem go, wiec ciezko powiedzec. Ze wzgledyu na jego awaryjnosc (eirlu znajomym sie to stalo), daje 3.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo duzo miejsca, wiecej niz w niejednym japonczyku
5,0
Wyciszenie
w koncu auto krolewskie:D
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
silnik musi swoje wypic...
4,0
Stosunek jakość/cena
relatywnie tanie i dobrze wyposazone auto za dobre pieniadze.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bardzo droga obsluga samochodu, bardzo drogie czesci, bardzo duza usterkowosc, glownie detale. NIestety za miłość trzeba płacic... A to0 poszedl panel klimatyzacji, elektryka szyb i wiele wiele innych...
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak powyzej... Niestety RR nie moze sie pochwalic niezawodnoscia...
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.6 V8 HSE 224KM 165kW
[l/100km]