silnik bardzo elastyczny,ciagnie z samego dolu,nie tzreba czesto zmieniac biegow,a kultura jak przystalo na v8
4,0
Skrzynia biegów
skrezynia dosyc precyzyjna choc czasem do wrzucenia biegu trzeba uzyc wiekszej sily,bardzo wytrzymala
4,0
Układ jezdny
jak na auto terenowe o tej masie to niezle,wolalbym zeby az tak sie nie przechylal na zakretach choc nie ma tragedii,wspomaganie troche za mocne choc uklad kierowniczy dosyc precyzyjny
Komfort
5,0
Widoczność
widocznosc godna pochwaly,dobrze przeszklony i siedzi sie wydoko co ulatwia wyprzedzanie
5,0
Ergonomia
przemyslane rozmieszczenie wszystkich przelacznikow,szczegolnie przydatne przyciski na kierownicy,do sterowania szyb na srodkowej konsoli trzeba sie przyzwyczaic
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszytsko bardzo dobrze dziala,choc klimatyzacja czasem za wolno reaguje na zmiany w ustawieniu temperatury
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo przestronne auto,wygodne dla osob + wielki bagaznik
5,0
Wyciszenie
nawet jak na dzisiejsze standarty bardzo dobre
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niezbyt ekonomiczny w miecscie okolo 23 a na trasie ok15 choc biorac pod uwage pojemnosc i ciezar nie mozna sie niczego innego spodziewac
4,0
Stosunek jakość/cena
nowe sa troszke zadrogie a uzywane jest w pelni wart swej ceny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mozna ocenic jako niezawodny,w ciagu 2 lat popsulo sie tylko zamykanie schowka i spalily sie zarowki podswietlenia klimy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
powaznych usterek nie mial,wystraczy tylko dobrze go serwisowac