Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Range Rover II

Zygmunt Gdańsk, 13 lat temu
Silnik 4.0 185KM 136kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 182 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Land Rover Range Rover II 4.0 185KM 136kW 1998-2001 - Oceń swoje auto
3,00
30% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Zero problemów z rdzą czy blaknącym lakierem.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
Układ hamulcowy
2,0
Całokształt
Nie jest źle. Autko jest duże i w miarę komfortowe. Jest to terenowy luksus z napędem na 4 kółka ale problematyczne zawieszenie wkurwia jak baba na drodze. Części zamienne to też obłęd- czeka się 2-3 tygodnie zanim coś dotrze do nas. PLUSY: 4x4 prestiż modelu mała ilość tych pojazdów zdolności terenowe MINUSY: spalanie awaryjność zawieszenia dostęp do części zamiennych słabe hamulce kiepskie wykonanie niski komfort podróżowania w mieście notoryczne problemy z klimą Jak widać więcej minusów niż plusów więc ocena niska.
Wrażenia
2,0
Silnik
Wielki, potężny, paliwożerny a słaby jak jasna cholera! W ML-u miałem silnik 3.2, który był mocniejszy, lepiej się zbierał i nie wył na wysokich obrotach jak ta 4-litrówka.
4,0
Skrzynia biegów
Brak powodów do narzekań aczkolwiek nie potrafi wykorzystać pełni możliwości auta.
2,0
Układ jezdny
Układ jezdny to ja miałem w Mercu! tam czy to długa prosta trasa czy górskie zawijasy czujesz pewność i przyczepność. Ten buja jak Żuk albo gorzej jak Nysa. Co prawda w terenie radzi sobie nieznacznie lepiej ale z drugiej strony gdzie jeździ się w teren? Po piaskowej drodze na plażę. dlatego tylko 2
Komfort
5,0
Widoczność
Super, żadnych obiekcji.
4,0
Ergonomia
Nie jest źle, idzie przywyknąć
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima potrafi zrobić taki numer, że padnie w trasie a po powrocie jest ok. Na wszelki wypadek idziesz z nim do mechanika on nie znajduje żadnej usterki a za 2 tygodnie to samo- jedziesz w trasę a tu kicha.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super chyba nawet więcej niż w ML ale za to niewygodne fotele. 4
2,0
Wyciszenie
Buczy a powyżej 2500 obrotów wyje.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczność to jest w golfie z silnikiem 1.3. Kupiłem z dużym silnikiem ale jego spalanie to trochę przesada.
3,0
Stosunek jakość/cena
Autko drogawe nie warte swojej ceny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Prawie jak w mercedesie. Materiały solidne, jakość dobra choć zdarzają się małe wpadki jak np. spasowanie poszczególnych elementów. Zdarza się że przy mocnym hamowaniu migacz wypada i trzyma się na kabelkach albo opadająca podsufitka czy trzeszczące drzwi.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Co prawda auto nie psuję się nagle i nagminnie ale części zużywają się zajebiście szybko. Klocki wymieniam co 12-15 tysięcy kilometrów, tarcze co 25 tysięcy. Zawieszenie tego auta to dopiero tragedia! co prawda daje radę w terenie ale jak zaczyna się sypać to koszta równają się z ceną zakupu auta.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.0 185KM 136kW [l/100km]

Średnie zużycie
15,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Land Rover Range Rover II 4.0 185KM 136kW
Średni koszt przejechania 100 km
89,00 zł
18,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Land Rover Range Rover II