Zawieszenie
: Zwykle sprężynowe zawieszenie fajnie wybiera dziury w drodze i eliminuje widmo kosztownej naprawy zawieszenia pneumatycznego.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: System info-rozrywki.
4,0
Całokształt
Świetne auto. Zdecydowanie najładniejsze auto w swojej klasie. Główny minus to cena.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje fajnie jak na 4 cylindry. Czasami brakuje mu mocy, ale 250 km starcza do dynamicznej jazdy.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ma duży "lag" w trybie komfort.
5,0
Układ jezdny
Świetnie się prowadzi. W szczególności w trybie dynamic który usztywnia zawieszenie.
5,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
Kiepska widoczność.
4,0
Ergonomia
Trzeba przyzwyczaić się do systemu Touch Pro Duo. Na minus również jest brak natywnie dostępnych ACP i Android Auto. Z tego co się zorientowałem jest to opcja do aktywowania w serwsie ASO.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Roczniki 2017 i 2018 miały problem ze szwankującą wentylacją. Od 2019 problem został naprawiony.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę więcej niż w Q5 albo X3.
5,0
Wyciszenie
Bajka. Przy 140 km/h w aucie wciąż jest bardzo cicho.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno ocenić po 3 miesiącach użytkownia. Części eksploatacyjne i serwis w teorii kosztują tyle samo co u konkurencji. Spalanie jest dość spore.
2,0
Stosunek jakość/cena
Fajne auto ,ale dość drogie. Można kupić samochody które lepiej się prowadzą lub mają lepsze wyposażenie w tej samej cenie. To auto bardziej life-style'owe dla ludzi którzy chcą się wyróżnić na drodze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie stwierdzono.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie stwierdzono.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Si4 250KM 184kW
[l/100km]