Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Range Rover Sport I

Marcus, ponad rok temu
Silnik 3.6 TD V8 272KM 200kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 262 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Land Rover Range Rover Sport I 3.6 TD V8 272KM 200kW 2007-2011 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : V8 :)
Zawieszenie : Bardzo komforowe
5,0
Całokształt
Zastanawiałem się nad V6, ale po przeczytaniu całego internetu na temat poszczególnych motorów diesla w RR SPORT oraz różnic między TDV6 a TDV8 wybór padł na V8 i cieszę się, że tak się stało. Silnik na łańcuchu (V6 na pasku), piękne brzmienie, naprawdę zajebisty bulgot, taki aż zapominam, że to diesel... przypominam sobie kiedy na trasie (bardzo spokojnej 80-100km/h) spalanie oscyluje w granicach 6-7l. Dziękuję sobie za to, że podjąłem słuszną decyzję. Bałem się bo RR to nowość dla mnie, bałem się kosztów i ogółem całokształtu a straszą wszyscy i wszędzie. Bo to nie auto dla biedy... Nie mam sobie za złe, że poszukiwania właściwego auta zajęło mi przeszło 4 miesiące. Wspaniały silnik, który doskonale współgra ze skrzynią biegów. W moim przypadku nawet zawieszenie pneumatyczne było w świetnym stanie. Auto z drugiej ręki, miało tylko 2 właścicieli i choć ostatnie kilkadziesiąt tysięcy wszelkie drobne naprawy (nie było ich wiele) posiadacz robił sam to ewidentnie znał się na rzeczy, o wszystkim opowiedział, wszystko było widać jak na dłoni. Dorwałem bardzo zadbaną sztukę i nie mogę powiedzieć nic złego, po podstawowym serwisie po prostu jeżdzę, upajam się kazdym kilometrem. Na każde auto, na każdą markę można psioczyć... stara zasada jak dbasz tak masz. To nie jest auto dla każdego... Jest mega wygodne, o dziwo też zwrotne, na pewno bardzo żywe, i w mojej ocenie kładzie całokształtem świętą trójcę niemiecką ( miałem 2 bmw, 1 audi i 1 mercedesa). Trochę arystokrata, a trochę skurw... a to dzięki tej V8 ;) Szczerze mówiąc nie wiem co po tym aucie będę chciał kupić, a póki co o tym nie myślę i dluuugo będę się zastanawiał. Tak wiele radości daje mi kontakt z Range Roverem. O pierdołach, wyposażeniu nie gadam nawet nie ma sensu ;) Rakieta 11/10
Wrażenia
5,0
Silnik
No cóż, V8, nie dla każdego... 272km w mojej ocenie tylko ten diesel tutaj pasuje, nie wiem jak jeździ reszta, nie chcę wiedzieć. Brzmienie jak przemieszczam się bardzo mnie urabia, a w trasie jest bajka. Spalanie zadziwiająco niskie. Dieselek tylko premium. Dbaj a będziesz zadowolony
5,0
Skrzynia biegów
Zmienia biegi płynnie, jest więcej niż poprawnie, czasem nie wiem kiedy się odbywa zmiana biegu na wyższy, gładziutko (zf 6 stopniowa)
5,0
Układ jezdny
Lepiej niż w Au... i w Mer... czujesz to auto pomimo uczucia pływania, czujesz, że masz ster w rękach a statek robi dokładnie to co mu każesz
5,0
Karoseria
Dam 5 gwiazdek bo nie mam ani grama rdzy, a moja sztuka jest w stanie bdb+ nie wiem czy się czymś wyróżnia szczególnie, a więc nie szukam minusów na siłę
Komfort
5,0
Widoczność
To mój pierwszy suv więc nie będę obiektywny, powiem tylko, że jest dużo lepsza niż w topowych amerykańcach (bywałem pasażerem 0, tutaj masz wrażenie że więcej jest jednak szyby, są niżej osadzeone, w jankesach wyżej jest więcej blachy
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie widzę wad, daję 5/5
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni mam aż nadto (180cm 75 kg) nie mam dzieci, zwierząt itd. czuję, że mam full przestrzeni i lubię to uczucie bo lubię przestrzeń nie dźwigam opakowania, no chyba, ze w sport carze na torze...
5,0
Wyciszenie
Jest to najlepiej wygłuszony samochód jaki miałem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj mogłoby być lepiej ale RANGE nie był by Rangem tylko czymś dostępnym dla każdego, a tak nie jest, tylko w wyobraźni niektórych... i chciałbym a by nie był w ogóle, mielibyśmy więcej aut w świetnym stanie na rynku, a nie mnóstwo opinii od ludzi którzy nie potrafią dbać właściwie o auta i których na nie zwyczajnie nie stać ;)
5,0
Stosunek jakość/cena
11/10 dostajesz to za co płacisz i chcesz to mieć, ba chcesz kupić ponownie, i inny model także chcesz przetestować. Ja zostaję z grupą Land Rover/Jaguar na dłużej
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wąż od turbo - wymiana, czyszczenie kolektora ssącego, płukanie intercoolera, wymiana akumulatora na odpowiedni!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zero, ale wydałem 2.5k na start zeby sie cieszyc uzywanym autem, czy to duzo przy tej marce? Sam oceń

On - zużycie paliwa dla silnika 3.6 TD V8 272KM 200kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Land Rover Range Rover Sport I