Układ hamulcowy
: Szybko zużycie tarcz i klocków co 50tys km.
5,0
Całokształt
Auto pomimo, że ma zacięcie sportowe jest nie do końca przewidywalne. W terenie nie ma sobie równych.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo elastyczna jednostka i wbrew pozorom oszczędna. Różnica pomiędzy oszczędnym trybem jazdy a sportowym to za ledwie 1-1,5l/100.
5,0
Skrzynia biegów
Doskonale radzi sobie z obciążeniem np przyczepy czy ciężkiego terenu. Ze startu trochę wolna.
5,0
Układ jezdny
Porównując do konkurencji nr 1.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma drugiego takiego auta co by dorownał komfortem.
4,0
Ergonomia
Sprawia wrażenie z zewnątrz dużego auta co może mylić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa i chłodzi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogło by być więcej miejsca z tyłu jak i z przodu.
5,0
Wyciszenie
Jest niezwykle cichy w standardzie ma podwójne szyby. Pomimo kanciastej sylwetki nie jest głośny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dość drogi serwis. Ale jest bardzo prosty w obsłudze więc mechanik w stodole sobie poradzi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek jakości do ceny jest rewelacyjny pod warunkiem, że nie kupuje się nowego.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystkie usterki jakie miał to z winy parterze mechaników. W żadnym wypadku nie sprawdzaja się żadne zamienniki poza klockami i filtrami.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto ma niezwykle czułe turbiny, jadąc 140 autostradą i od razu gasząc auto mamy do wymiany turbiny. Aby się do nich dostać trzeba zdjąć nadwozie. Jeżeli wymienia to słaby fachowiec to mamy za rok lub 30tys km naprawę kolektorów. Montaż podrób w zawieszeniu działa na 2-3tys km. Lepiej dobre używki.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.6 TD V8 272KM 200kW
[l/100km]